tre små... Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 hvor reiste dere og hvilket hotell fikk dere? var dere fornøyd?
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 hehe... ja, og det var desverre ikke veldig vellykket. Vi var 4 personer, og 3 av oss kom på samme hotell, mens hun siste fikk hotellrom 10 mil unna!! Det var på Kreta med Apollo fra Sverige...
Meg + 2 prinsesser Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 Jeg og ei venninne fikk et skikkelig lugubert hotellrom i Bulgaria, hehe. Heldigvis var vi ikke der for å henge på hotellrommet. Fikk forresten tilbake 300 kroner også, fordi vi ikke hadde varmtvann på 2 dager:|
Koseklompen Skrevet 2. mai 2008 #4 Skrevet 2. mai 2008 Jepp Reiste til Santorini. Fikk DET kjempefine hotellet..var sånn egne leiligheter.. Var bare oss 2 voksne som dro da. Og da vi dro på ferie så brydde vi oss ikke så stort om hotellet, bare så lenge det var rent, pent, grei beliggenhet og hadde frokost-servering. Vi var knapt inne på rommet alikevel, bortsett fra å sove.
tuppemor-75 Skrevet 2. mai 2008 #5 Skrevet 2. mai 2008 vi gjorde (mannen og jeg før vi fikk barn), vi var ikke fornøyde, men vi fikk oppgradere oss (bet. 500,- pr. per) og fikk hotell m/basseng rett v/ stranda.
Gjest Skrevet 2. mai 2008 #6 Skrevet 2. mai 2008 Ja, sammen med en venninne da vi var ca 19 år. Hotellet var fint nok, men det lå langt oppe i fjellet (og langt fra andre folk...) Ville ikke reist sånn med barn.
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 2. mai 2008 #7 Skrevet 2. mai 2008 Jepp! Reiste uspesifisert 4stk til Kreta med apollo. Fikk hver vår to roms på samme hotel, og elsket hotellet=)
mamman til to gutter Skrevet 2. mai 2008 #8 Skrevet 2. mai 2008 Vi vurderte det en gang og kunne da få uspesifiisert til 2000kr pr pers til kypros, men ettersom vi for 2500kr pr pers kunne få spesifisert tur med leilighet på et familiehotell som var veldig fint, gjorde vi det ikke. ville uansett ikke gjort det nå med barn.
tre små... Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 2. mai 2008 kanskje dumt å satse på det med 2 barn da.. siden det er flere som er misfornøyd. har jo hørt om noen som har vært veldig heldig... men kan nok ikke ta den sjansen da..
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 2. mai 2008 #10 Skrevet 2. mai 2008 Ja jeg og samboer reiste uspesifisert til Tyrkia før vi fikk barn...vi fikk det luksus hotellet midt i byen hehe:-) kjempefornøyde:-) Mens noen av de andre som satt på flyet fikk det stygge hotellet laaaangt fra byen...her er det nok bare snakk om flaks hehe:-)
*Minnie Mus* Skrevet 2. mai 2008 #11 Skrevet 2. mai 2008 Et veeeldig godt tips er å reise uspesifisert med VING til Antalya. Da er du GARANTERT å få et ok hotell, for de har ingen dårlige hotell der nede... Kjempefint for barn og jeg reiser sånn støtt. Har alltid endt opp på de kjempeflotte hotellene. Men ville nok ikke dratt noen annen plass jeg ikke kjente til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå