heiableia Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 Nå har jeg visst om graviditeten i 1 uke , og har begynt på 6. svangerskapsuke. I tiden rundt forventet mens var jeg svimmel og noe kvalm, men nå merker jeg ingenting...! Er det normalt? Er liksom redd for at jeg ikke skal være gravid lenger.. Har riktignok ikke hatt tegn til SA. Noen som kan berolige meg her?
Gjest Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 jeg hadde litt muringer og småkvalme +++ etter IKM. men i uke seks var alt søkk borte. tror vi hadde en tråd på dette inne på desemberforumet, og vi var ganske mange som var bekymret for manglende symptomer, og alle var rundt uke 6. så det er kansje ikke så unormalt. mine symptomer kom tilbake før uke 7 knallsterkt, nå er jeg 8+0 og er helt nedkjørt. så etter det jeg har lest her inne, og erfart selv så er det nok ikke så unormalt å ha en "nedtur" ang symptomer rundt uke 6.
3barnsmamma<3 Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 Først av alt, Gratulerer så mye med spiren:-) Det er normalt at symptomer kan svinge veldig. Fra EL til IKM hadde jeg utrolig urolig mage, oppblåst, noe som kommer å går nå også, og begynte å få ømme brystvorter litt etter IKM. Men så datt alle symptomene borte, bare ømmheten i brystvortene og at brystene hadde vokst var eneste symptom. Nå de 2 siste ukene har symptomene kommet å gått. en dag kjenner jeg ingenting, akkurat som før jeg ble gravid, og noen dager ligger jeg rett ut på sofan og er småkvalm, svimmel, hodepine, alt!! Og jeg er nå i 9'ende uke. 8+1 i dag. Så tror du bare kan ta det med ro. Du er enda tidlig i svangerskapet, og symptomene kan komme for fullt om et par ukers tid.. Ved mine 2 tidligere svangerskap kom en intens kvalme fra uke 7, glad jeg ikke har den nå:-) Noen er kvalme og noen er ikke, begge ting er normalt:-) Masse lykke til videre:-)
heiableia Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. mai 2008 Tusen takk for svar:) Godt å vite at det er normalt!
gima Skrevet 2. mai 2008 #5 Skrevet 2. mai 2008 Jeg melder meg inn her.... Bekymrer meg jeg og. Begynte på min 7 svangerskapsuke i dag (er 6+0) og har mye mindre symptomer og helt annerledes symptomer enn rundt IKM tider. Jeg skjønte tidlig at jeg var gravid for jeg blødde når jeg pusset tennene. Dessuten hadde jeg kraftig halsbrann og murringer og stikkinger i magen så det holdt. Nå blør jeg ikke lengre og halsbrannen er blitt mildere. Jeg har vært stuptrøtt frem til i går, men i dag føler jeg meg merkelig i form. Liker det ikke. Er en del kvalm innimellom da. Hadde Sa i mars og da hadde jeg mensmurringer og en rielignende følelse i magen + at jeg blødde. Før jeg begynte å blø kjente jeg ingenting. Går jo og frykter at det lille jeg har inni magen er dødt...igjen. Man trenger jo ikke å blø med en gang- det er det som er så skummelt. Tror jeg må få tidlig ul ja. Ellers blir jeg gal ila de neste 6 ukene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå