Gå til innhold

Har dere bestemt navn til babyen i magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi sliter sån. Det er ikke moro lengere. Går og tenker på de 2 samme navne uten å bli klok på om det er det den nye baby skal hete, men klare heller ikke å komme opp med nye navneideer. Kanskje vi bare får vente til vi møter babyen.

Vi har klart et jentenavn, men tror det blir gutt og det er guttenavn vi sliter sån med.

Har dere bestem dere? Vet dere om det blir jente el gutt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi venter gutt og han skal heter alexander....så alt er klare her ;O)

Hente deg noen navnboker i biblioteken, gjøre kanskje jobben enklere ;O)

Skrevet

Vesla her skal hete Pernille:-)

Navnet har vært klart siden desember, og det nytter ikke å forandre på det nå når storebror på 2,5 år lenge har kalt babyen "Lille Pernille". Ikke at vi vil forandre det nei!

Skrevet

Vi har ikke helt klart navn ennå... Tror vi har det klart dersom det blir jente (litt usikker på navnet, egentlig...), men om det blir gutt er vi litt uenige. Jeg har kjempelyst på et navn som mannen min ikke har lyst på! Prøver fortsatt å overbevise han... Men vi vet ikke om det blir gutt eller jente, da. (Er 31 uker på vei).

Dersom dere har 2 navn dere står mellom og som dere er enige om, så ville jeg ventet til babyen kommer ut og se hvilket som passer! Det er jo ikke nødvendig å vite det med én gang den kommer! Har hørt om folk som har hatt navnet klart, men så har babyen kommet, og et heeelt annet navn har plutselig virket mye mer riktig!

Skrevet

Jenta i magen skal hete Ronja!

Så fremt det er ei jente som kommer ut da! Man kan aldri være helt sikker, så kommer det en gutt alikevell, så har vi et (navne)problem! Hehe!

Skrevet

Gutten i magen min skal hete Leon Aleksander!

Om det skulle vise seg og være ei jente, blir det Mikaela Marie :)

Skrevet

Prinsessa i magen skal nok hete Hanna=)

Skrevet

Vi vennter gutt og han skal få hete Emrik Andrè.

Skulle de ha tatt feil på UL og det blir jente har jeg ingen anelse om hva hun skal hete.

Skrevet

Vi venter gutt og han skal hete Maximilian.

Om det mot formodning skulle bli en jente skal hun nok hete Bianca, for det har Pappa'n bestemt. (Jeg bestemte nemlig guttenavnet...)

Skrevet

her venter vi en gutt og han skal mest sannsynlig hete Brage. blir det ei jente skal hun hete Ella.

Skrevet

Vi har ikke bestemt oss, men har to-tre jentenavn og to guttenavn som vi liker. Vet ikke kjønn.

Skrevet

vi venter en gutt og vi tror han skal hete Christopher. vi har vel bestemt oss egentlig. men vi har ikke sagt det til noen for vil se om han passer til det først..;)

alle rundt oss maser om hva han skal hete.men vi sier bare at vi ikke vet. vi får se når han blir født sier vi..hehe.. blir mange som blir jsokkert når de får melding om at Chrsitopher er født..hihi

Skrevet

Sist satt vi igjen med to jentenavn og to guttenavn. Ble ei jente da, og blir ei til nå, så da tar vi det navnet vi ikke brukte sist, så nå blir det Aurora.

Skrevet

Vi venter jente og hun skal hete Celine:-)

Skrevet

Hva med bare vente og se?

Ikke alle har navnet klart, og noen vil bli litt kjent med babyen før de bestemmer seg. Det er jo ikke noe stress. Vår første jente skulle hete Ida Louise, men rett før fødselen endret jeg mening og bestemte hun skulle hete Ida Emilie:)

Vi venter jente nr. tre og og hun skal få et navn vi har tenkt på siden vi begynte å snakke om å få barn. Har bare ikke følt det var riktig før nå!

Prøv å la det hvile litt, plutselig er navnet der, og tenkt om det blir jente? All denne bekymringen til ingen nytte!

Skrevet

Venter en liten gutt som får navnet William.

Skrevet

Julie Isabel =)

Skrevet

Her kommer det en jente og hun får navnet Nora. Skulle de ha tatt feil på UL og det blir en gutt har vi et navn klart til han også... Lucas alexander.

Ikke så lett å velge, men vi elsker begge navnene.

Skrevet

Vi blir ikke enige så foreløpig heter han ArnePederHarry... (men det blir ikke det altså)

Skrevet

Stilig navn...hihi...sjølv om han ikkje skal heite det

Her står det mellom Eirik,Joar eller Joakim.

Skrevet

Heia

Vår gutt nr 2 skal hete Edvard

Skrevet

Ja, vi har bestemt navn :-) Det blir Oline.

Skrevet

Vår gutt skal hete Sander :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...