Gå til innhold

Faderrullan...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lukter fisk nedentil jo. Må jeg til lege?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel kanskje ikke så dumt å ta en tur til legen da... Du får sikkert en 7 dagers kur mot bakteriell vaginose.

Skrevet

helt sikkert bakteriell vaginose ja. jeg har hatt det, helt grusomt. kjenner det gjennom klær og alt. fikk 3 kapsler som jeg skulle putte i skjeden, til forskjellig tidspunkt da, så var det borte!

Skrevet

Æsj... jeg som har lege i oslo og har flytta. Byttet lege på nav,men er ikke registrert pasient før 1.juni....

Skrevet

Hva gjør jeg da a?

Gjest -<<-
Skrevet

Ringer legen du har bytta til og sier du behøver en time nå. Stort sett vil det gå greit.

Skrevet

Der var det selvølgelig stengt i dag. Ringte legevakta som ba meg ringe et annet legekontor som ikke kunne ta meg i mot i dag... så det blir en artig helg. Æsj ass. får prøve å barbere meg litt,kanskje det hjelper. Plagsomt... får man smerter i underlivet og såm kvalm av det eller? Tror plutselig jeg er gravid oppå det hele. Nei,nå ble det mye her. Får kjøpe en test å komme meg til legen på mandag. Hehe. Takk for svar.

Skrevet

hva med å prøve cannesten fåes jo reseptfritt på apoteket.

Skrevet

Canesten er mot sopp, og bakteriell vaginose er ikke en sopp - det er en bakterieinfeksjon. Canesten har ingen effekt på BV.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...