Anonym bruker Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 Er vel kanskje ikke så dumt å ta en tur til legen da... Du får sikkert en 7 dagers kur mot bakteriell vaginose.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 helt sikkert bakteriell vaginose ja. jeg har hatt det, helt grusomt. kjenner det gjennom klær og alt. fikk 3 kapsler som jeg skulle putte i skjeden, til forskjellig tidspunkt da, så var det borte!
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2008 #4 Skrevet 2. mai 2008 Æsj... jeg som har lege i oslo og har flytta. Byttet lege på nav,men er ikke registrert pasient før 1.juni....
Gjest -<<- Skrevet 2. mai 2008 #7 Skrevet 2. mai 2008 Ringer legen du har bytta til og sier du behøver en time nå. Stort sett vil det gå greit.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2008 #8 Skrevet 2. mai 2008 Der var det selvølgelig stengt i dag. Ringte legevakta som ba meg ringe et annet legekontor som ikke kunne ta meg i mot i dag... så det blir en artig helg. Æsj ass. får prøve å barbere meg litt,kanskje det hjelper. Plagsomt... får man smerter i underlivet og såm kvalm av det eller? Tror plutselig jeg er gravid oppå det hele. Nei,nå ble det mye her. Får kjøpe en test å komme meg til legen på mandag. Hehe. Takk for svar.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2008 #9 Skrevet 2. mai 2008 hva med å prøve cannesten fåes jo reseptfritt på apoteket.
Gjest Skrevet 2. mai 2008 #10 Skrevet 2. mai 2008 Canesten er mot sopp, og bakteriell vaginose er ikke en sopp - det er en bakterieinfeksjon. Canesten har ingen effekt på BV.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå