Dina1 Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 Hei, nån som har erfaring med gode bæreseler feks Ergio, kontra Babybjørn sine??
Har to herlige gutter! Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 vi har dobbelt opp både baby bjørn og elite. Hvis du vil kan du godt kjøpe elite av meg, den er ikke brukt for svigers kom med baby bjørn samme dag som jeg hadde kjøpt elite! Den er billigere og vi har prøvd den på lille gutt og faren hans var veldig fornøyd. Den er fra nyfødt til 13 kg. Kun 399,- for fikk den billigere hihi
mamma love Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 jeg er veldig fornøyd med babybjørn til min gutt.Lett å sette han oppi og ta han ut.
Yo&La+spire Skrevet 2. mai 2008 #4 Skrevet 2. mai 2008 Vi har ergo og er veldig fornøyd med den:) Den største fordelen med denne (og endel andre bæreseler) framfor babybjørn, er at den er ergonomisk riktig, dvs at babyens hofter og rygg ikke blir belastet på en uheldig måte. Du kan derfor bære i timesvis uten å måtte tenke på om det skader babyen (bb skal ikke brukes mer enn 30 min) Mange synes også at f eks ergoen er bedre å bære med, fordi barnet kommer tettere inntil den som bærer og vekten blir mer fordelt. Eg kan bære i timesvis med ergoen uten å merke at det blir tungt og jenta mi er 14 mnd nå (ca 10 kg). Ergo er også lett å bruke og forstå, du bare klipser den på På ryggen, magen eller hoften. Og den kan brukes fra barnet er nyfødt med spebarnsinnlegg eller fra 3-4 mnd uten spebarnsinnlegg (dette får du kjøpt i tillegg) til barnet er 3-4 år. Det finnes jo også andre, f eks beco, manduca, yamo, patapum osv, men av disse har eg bare prøvd beco. Den er ganske lik ergo, men av en eller annen grunn liker eg ergo bedre. Synes den var litt bedre å bære med, men ikke store forskjellen. Anbefaler deg å prøve før du kjøper, f eks på et bæretreff eller i lotusbarnbutikken visst du bor i Bergen.
Dina1 Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. mai 2008 Takk for tips, bor i Tromsø da så det blir kanskje litt vanskelig. Men har hørt mye bra om Ergoen, så eg hadde tenkt å sjekke om dem førte den her i byen. Casper e jo fire mnd no, så da vil det jo funke bra uten babyinnlegg sikkert? Så bra, da trur eg at eg vet ka eg går for!!
Dina1 Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. mai 2008 Hei, å takk for tilbudet:) Tur eg går for Ergo sin, så no glede eg meg bare til å gå ut å shoppe bæresele:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå