aprilbaby_2011 Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 Jeg har så problemer med å takle sønnen min på 2,5 år. For et par måneder siden begynte han å være hos faren sin annenhver helg. Jeg vet at han har det bra der, og er alltid glad og fornøyd etter at han har vært der. Saken er at han har blitt så utrolig vanskelig mot meg etter at vi begynte med dette. Han sparker, slår og klorer meg ved enhver anledning. Han slår seg også fullstendig vrang i alle mulige situasjoner. Jeg er så fortvila og deprimert, for hele hverdagen har blitt utrivelig, og det er ingen kos oss i mellom lenger. Har også samarbeidet med faren hans om hva slags "oppdragelse" vi vil ha, slik at det ikke skal være noen forskjell på reglene hos faren og hos meg. Jeg har også prøvd ut alle mulige metoder, uten hell.. Det virker som om han plutselig har så mye sinne ovenfor meg, og vil bevisst være slem mot meg. Han er ikke slik hos faren sin. Noen som har opplevd lignende eller som har noen tips og råd til meg? Takker for svar!
pøber´n & je Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 Tror det har mye med alderen å gjøre også jeg. Mange har sånn adferd i den alderen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå