Gå til innhold

Navn: Mathias Nathaniel????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan høres dette ut for dere andre? Vi vurderte Trym Mathias en stund men nå er jeg usikker på om det blir for m`ete.... Så derfor lurer jeg litt på Mathias Nathaniel :)

Ei venninne av meg foreslo: Ask Mathias (jeg har nemlig Ask på navnelisten min også)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker Mathias veldig godt og syntes det er fint aleine jeg:)

Synes det hørtes litt rart ut sammen..

Skrevet

To kjempe flotte navn synes jeg, liker de begge og sto på listen her... om det hadde vert gutt;)

Var fine sammen og, men kanskje litt langt? spess om du skal bruke begge navnene?

Skrevet

Flotte navn, hver for seg vel å merke. Er ikke så fan av dobbeltnavn uansett jeg :)

Skrevet

Det blir dobbelt navn uansett og mest sannsynlig Mathias. Så problemet er jo det å finne et navn som passer med Mathias :) Det er bare å komme med forslag!

Skrevet

litt tung kompinasjon. navnene er kjempefine hver for seg;)

Skrevet

Nathaniel va nyydeli!mathias å,mn er så mange som heter det nå...

Skrevet

Liker veldig godt Mathias, men ikke Nathaniel. Ikke på norske unger ihvertfall. Har dessverre ingen forslag, men hvis du skal ha dobbelnavn vil jeg våge å anbefale deg et kort navn i tillegg.

Skrevet

Mathias Nathaniel ble litt for tungt for min smak.

Ask Mathias var bedre! :)

Skrevet

Mathias er et veldig mye brukt navn for tiden, så jeg heier på dobbeltnavn med Mathias i. Men med Nathaniel synes jeg det ble for lang og kronglete. Tror ikke han kommer til å bruke begge navnene med den kombinasjonen. Men Trym Mathias synes jeg var artig kombi.:) Og Ask Mathias som en god nr. to.

Skrevet

Ask Mathias synes jeg er kjempefint! Jeg ville heller stavet det Mattias. Mathias Nathaniel synes jeg blir way too much, men det er jo ikke min gutt. :) Trym Mathias liker jeg fremdeles (svarte på forrige innlegg også), men jeg holder faktisk en knapp på Ask Mathias.

Skrevet

Jeg syns det er et pent navn=)

Litt langt og tungvint kanskje, så ikke gi han et langt etternavn da =)

Skrevet

Skikkelig tungt jeg tror ikke jeg klarer å si det engang.

Trym Mathias syns jeg var bedre enig i at det er fint med et kort navn til.

Stav det Mathias framfor Mattias, men det er min mening. Liker ikke trykk på (dobbel)konsonanten Som ban(n)an osv

Skrevet

Da ville jeg heller gått for Ask Mathias :)

Nathaniel hadde jeg som eneste forslag da jenta mi ble født, det er et vakkert navn, men jeg syns det blir for langt og tungt sammen Mathias.

Skrevet

Tre stavelser på hvert navn er i meste laget. Ett av navnene burde være kortere kanskje

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...