Mamma`n til Trym Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 Hvordan høres dette ut for dere andre? Vi vurderte Trym Mathias en stund men nå er jeg usikker på om det blir for m`ete.... Så derfor lurer jeg litt på Mathias Nathaniel Ei venninne av meg foreslo: Ask Mathias (jeg har nemlig Ask på navnelisten min også)
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 Liker Mathias veldig godt og syntes det er fint aleine jeg:) Synes det hørtes litt rart ut sammen..
MrsL1 Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 To kjempe flotte navn synes jeg, liker de begge og sto på listen her... om det hadde vert gutt;) Var fine sammen og, men kanskje litt langt? spess om du skal bruke begge navnene?
Gjest Skrevet 2. mai 2008 #4 Skrevet 2. mai 2008 Flotte navn, hver for seg vel å merke. Er ikke så fan av dobbeltnavn uansett jeg
Mamma`n til Trym Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. mai 2008 Det blir dobbelt navn uansett og mest sannsynlig Mathias. Så problemet er jo det å finne et navn som passer med Mathias Det er bare å komme med forslag!
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 2. mai 2008 #6 Skrevet 2. mai 2008 litt tung kompinasjon. navnene er kjempefine hver for seg;)
Gjest Skrevet 2. mai 2008 #7 Skrevet 2. mai 2008 Nathaniel va nyydeli!mathias å,mn er så mange som heter det nå...
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 2. mai 2008 #8 Skrevet 2. mai 2008 Liker veldig godt Mathias, men ikke Nathaniel. Ikke på norske unger ihvertfall. Har dessverre ingen forslag, men hvis du skal ha dobbelnavn vil jeg våge å anbefale deg et kort navn i tillegg.
Førstegangsmamma82 Skrevet 2. mai 2008 #9 Skrevet 2. mai 2008 Mathias Nathaniel ble litt for tungt for min smak. Ask Mathias var bedre!
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 2. mai 2008 #10 Skrevet 2. mai 2008 Mathias er et veldig mye brukt navn for tiden, så jeg heier på dobbeltnavn med Mathias i. Men med Nathaniel synes jeg det ble for lang og kronglete. Tror ikke han kommer til å bruke begge navnene med den kombinasjonen. Men Trym Mathias synes jeg var artig kombi. Og Ask Mathias som en god nr. to.
AO3 Skrevet 2. mai 2008 #11 Skrevet 2. mai 2008 Ask Mathias synes jeg er kjempefint! Jeg ville heller stavet det Mattias. Mathias Nathaniel synes jeg blir way too much, men det er jo ikke min gutt. Trym Mathias liker jeg fremdeles (svarte på forrige innlegg også), men jeg holder faktisk en knapp på Ask Mathias.
Gjest Skrevet 2. mai 2008 #12 Skrevet 2. mai 2008 Jeg syns det er et pent navn=) Litt langt og tungvint kanskje, så ikke gi han et langt etternavn da =)
Herkules Skrevet 2. mai 2008 #13 Skrevet 2. mai 2008 Skikkelig tungt jeg tror ikke jeg klarer å si det engang. Trym Mathias syns jeg var bedre enig i at det er fint med et kort navn til. Stav det Mathias framfor Mattias, men det er min mening. Liker ikke trykk på (dobbel)konsonanten Som ban(n)an osv
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 2. mai 2008 #14 Skrevet 2. mai 2008 Da ville jeg heller gått for Ask Mathias Nathaniel hadde jeg som eneste forslag da jenta mi ble født, det er et vakkert navn, men jeg syns det blir for langt og tungt sammen Mathias.
HH72 Skrevet 3. mai 2008 #15 Skrevet 3. mai 2008 Tre stavelser på hvert navn er i meste laget. Ett av navnene burde være kortere kanskje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå