Gjest Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 Jeg må si soldansen din gikk jævla dårlig egentlig.............=( Sprutregner det like mye hos deg som her?
Dronningen! Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 Ja her bøtter det ned... Neste uke tar vi den i kor?
Gjest Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 Hmmm..........kanskje vi må ta satse på en bru å stå på, litt høyere opp eller noe..........Usj....
Gjest Skrevet 2. mai 2008 #6 Skrevet 2. mai 2008 Haha...det var den jeg hadde i tankene også, mulig vi må skifte stil da og heise armene litt lengere opp.....joho..................=( Egentlig drittsur pga det regnet!!
Gjest Skrevet 2. mai 2008 #7 Skrevet 2. mai 2008 Hvem hindrer deg da daniel..................kassebilen stoppet? Eller er nervøsiteten for høy til å jobbe?=)
danieI Skrevet 2. mai 2008 #9 Skrevet 2. mai 2008 barnehagen er stengt vøtt og jeg har ikke kassebil ditt julenek, alt som har viflogo på seg er ikke mitt :-) men ja, jeg er nervøs så jeg hadde sikkert ikke fått gjort så mye på jobb alikevel what to do? lekeland kanskje
Dronningen! Skrevet 2. mai 2008 #11 Skrevet 2. mai 2008 Tror du har litt høye tanker om meg guttungen.... ... men det er greit det altså!
Dronningen! Skrevet 2. mai 2008 #13 Skrevet 2. mai 2008 Kunne ikke du bare ha oversett denne tråden nå? Jeg synes liksom det siste nnlegget var bedre enn dette. Gamle dame du liksom!!
danieI Skrevet 2. mai 2008 #14 Skrevet 2. mai 2008 jeg skal overse alt fra nå, sjefen har bestemt at vi skal ut. og ja, hvis jeg er guttunge så må jo du være gammel for å sette det litt i perspektiv mårna!
Dronningen! Skrevet 2. mai 2008 #15 Skrevet 2. mai 2008 Du trenger ikke å overse alt, bare litt. Jeg overser glatt de to siste svarene fra deg i denne tråden. Kos deg ute:o)
Gjest Skrevet 2. mai 2008 #16 Skrevet 2. mai 2008 Mulig lekeland er alternative i dette været eller badet...........=) Eller så kan du planlegge fisketur for å grave opp mark, da de skal komme godt fram i regnet........=) Er ganske sikker på at du har en kassebil du kjører med gutta på tur til vif kamper....hihi=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå