Yrha Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 Ble litt usikker på om jeg skal bruke bunaden min i konfirmasjon i helga. Hørte at søstera til han som skal konfirmeres ikke skal bruke sin, men hun er jo litt alternativ til tider... Hva gjør dere?
Gjest Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 Hadde bunaden passet, så hadde jeg absolutt gjort det, men det er fukt i skapene her i huset, har jeg funnet ut....
silhah og emilie Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 jeg bruker den så ofte som jeg kan jeg:) så svaret er JA
☆Monkey Business☆ Skrevet 2. mai 2008 #4 Skrevet 2. mai 2008 Ja, siden det er broren min som skal konfirmeres, skal jeg bruke den. Men skal også i konfirmasjon til søskenbarnet mitt og da gidder jeg ikke.
mamman til to gutter Skrevet 2. mai 2008 #5 Skrevet 2. mai 2008 Jepp! 17.mai og konfirmasjon har jeg alltid på bunaden! (bortsett fra 17.mai i fjor ettersom jeg haddde termin i juli...)
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 2. mai 2008 #6 Skrevet 2. mai 2008 ja..bruker den alltid i konfirmasjoner..
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 2. mai 2008 #9 Skrevet 2. mai 2008 jepp enklere det enn å finne noe å ha på seg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå