silhah og emilie Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 jeg het silhah bare tror jeg..eller var det silhah86...hmm husker ikke
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 Termin 16.Mai og mamman til Christiane
Gjest Skrevet 2. mai 2008 #4 Skrevet 2. mai 2008 InaChristine (også hvor langt jeg var på vei i uker)
Gjest Skrevet 2. mai 2008 #6 Skrevet 2. mai 2008 Jeg brukte bare BiM med førstemann (syns egentlig det er ganske kjedelig der inne) Det var i 2004, og da het jeg "Første desember" -- som var terminen..
ღDidrikmamsenღ Skrevet 2. mai 2008 #7 Skrevet 2. mai 2008 Malin82 med slike hjerter rundt som jeg har nå =)
mamman til to gutter Skrevet 2. mai 2008 #9 Skrevet 2. mai 2008 Når jeg var på bim kunne jeg ikke skjønne når noen sa de hadde vært der tidligere, men ikke helt husket hvilket nick de hadde da, men nå husker jeg faktisk ikke hva jeg het selv når jeg var der... men det var noe omtrent like kjedelig som det jeg har nå. Hadde flere alternativer jeg prøvde, men de var visst i bruk alle sammen selvom det er flere jeg aldri har sett her inne...
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 2. mai 2008 #13 Skrevet 2. mai 2008 Jeg skjønnet ikke spørsmålet.
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #14 Skrevet 2. mai 2008 Hehe...jeg husker deg sauen Du var ganske aktiv Hvorfor bytta du nick? Kult med sauen (og dingsen?) hahah:D
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 2. mai 2008 #15 Skrevet 2. mai 2008 Fordi DUPPEN plaget meg så sinnsykt for nicket mitt. orket ikke mer...
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #20 Skrevet 2. mai 2008 Så tåpeligt!! det er jo bare et nick....
Musemor med tre søte små Skrevet 2. mai 2008 #22 Skrevet 2. mai 2008 Tror jeg het; Nina *gutt 050307*
Younameit Skrevet 2. mai 2008 #23 Skrevet 2. mai 2008 Hohoho..... HETET ??????? Er det Norske språk blitt så dårlig at voksne mennesker skriver som en 1`ste klassing ??????
værærli.no Skrevet 2. mai 2008 #25 Skrevet 2. mai 2008 Tut_o.g_kjør_28*des. syntes den tiden var koselig jeg. Ble jo kjent med mange som jeg siden er blitt gode venner med:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå