Elskeråværemamma Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 Vesla vår på 5 måneder får nå nesten bare mme pga lite melk. Hun er svært småspist og lever etter lite og ofte prinsippet.... Vi er svært fornøyd hvis vi får i henne 80 ml - da har hun drukket MYE liksom... Avogtil drikker hun jo 140 ml også da, men noenganger 40-60 og da er hun sulten igjen om en halv time tre kvarter.... Nå sier mor at hun må få pustepauser når hun drikker, men da drikker hun jo enda mindre... Vil ikke ha flaska inn i munnen igjen om jeg tar den ut i 5 sekunder... Har dere pustepauser i flaskedrikkinga??? Trodde de tok pause selv jeg når de trengte det.... Står iallefall det på aventpakkene jeg har kjøpt...
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 Så lenge hun drikker og puster ser ikke jeg det store poenget med det.. Kommer litt an på flasketuten her.. Har en bambinoflaske. Den lager hun vakum i og da må hun ha pustepause for å få melken ut. På de andre må hun ikke. Og hun drikker 250 ml rett ned:) Gjør som du føler for:)
sofia får lillesøster 13.12 Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 hahaha- jeg leste "pustepause i fiskedrikking" - og lurte på hva i all verden det kunne være. skjønte ikke tegninga før på slutten av innlegget ditt. Uff!
hamsterpia Skrevet 2. mai 2008 #4 Skrevet 2. mai 2008 haha...det samme leste jeg... litt trøtt i dag tror jeg...
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2008 #5 Skrevet 2. mai 2008 Nei,de trenger ikke pause når de er så store. Er bare når de er nye og er sinnsykt glupske og det høres ut som alt går i lungene.. Hehe,da trenger man det. Men når de er så store,skjønner de prinsippet med å ta seg pauser selv. Det har iallefall mi gjort siden hu var 6 uker gammel.
Elskeråværemamma Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. mai 2008 OK )) Takk for svar .... Hihi ble litt skrivefeil ja... huff - skal alltid være såå rask....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå