ess83 Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 Jeg har en gutt på 2 mnd. I de siste dagene har han hatt mye ørevoks og det lukter vondt i det ene øret. Jeg har tenkt tanken på om han har ørebetennelse, men allmenntilstanden hans er bra. Ikke feber, smiler og koser seg. Han tar seg en del til begge ørene, men det ser ut som han koser med dem. Er dette normalt tro??
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 Lille vennen tar seg til ørene når hun er trøtt:) Har du sjekket bak øret? Jeg syntes min luktet litt mistenkelig, og fant ut at jeg ikke hadde vært nøye nok med vasken der, gitt.
ess83 Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. mai 2008 Sjekket bak øret nå, men ser helt fint ut der. Lukten kommer fra øret, virker som det er voksen som lukter...
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2008 #4 Skrevet 2. mai 2008 Da vet ikke jeg:( Men det er sikkert greit å få sjekket ut?? Stikke innom eller ringe helsestasjon??
ess83 Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. mai 2008 Jeps tror jeg skal gjøre det!! Bare litt redd for å virke hysterisk
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2008 #6 Skrevet 2. mai 2008 Full forståelse for den:) Men det er bedre å ringe en gangfor mye enn en gang for lite.. Har ikke vært borti at junior har hatt vond lunkt på ørevoksen i løpet av sine 7 mnd i hvert fall....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå