Gjest Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 Er den stor når den er lagt sammen ? Vurderer å kjøpe en brukt pga stor handlekurv bl.annet, men ser for meg at den da vil være høy når den er lagt sammen ?
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 Jeg hadde, eneste jeg savner med den er den fine bagen og handlekurven, men den er stor, klumpete og tung. ingenting for meg og mitt bekken
jentebanden Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 Vet ikke hvordan den er i forhold til andre, men det har aldri plaget meg. Syns egentlig ikke den er tung og klumpete heller jeg da, selv om den kanskje er det? Er bare fornøyd med min Simo!
Gjest Skrevet 2. mai 2008 #4 Skrevet 2. mai 2008 vi har den, elsker den vogna. den tar halve bagasjerommet vårt da, men har jo god plass til den i bilen da. elsker den vogna, den er flott å se på, og god å trille. kunne ikke tenkt meg å ha annen vogn.
Gjest Skrevet 2. mai 2008 #5 Skrevet 2. mai 2008 Er den større enn teutonia mistral sammenlagt ? Det er den vi har nå.
Gjest Skrevet 2. mai 2008 #6 Skrevet 2. mai 2008 Keg syns den er grei jeg. Litt stor når ungen begynner å bli stor og bare vil sitte, men ellers grei.
jentebanden Skrevet 2. mai 2008 #7 Skrevet 2. mai 2008 Nå aner jeg ikke hvordan den vogna er, men Simo er vel den største vogna mener jeg?
Gjest Skrevet 2. mai 2008 #8 Skrevet 2. mai 2008 det aner jeg ikke, for den har jeg ikke... men ta den med i butikk, så får du de å legge sammen simoen da. enkelt å greit.
Gjest Skrevet 2. mai 2008 #9 Skrevet 2. mai 2008 Så vanskelig. Det en den vogna jeg kunne tenke meg men orker ikke tunge, store vogner heller. Skal se på en vogn som heter Tako etterpå, og den er liten, men har aldri hørt om den (ikke at jeg er noe vognekspert, da..hehe) Dessuten er den (tako-vognen) vinrød og rosa (er jo ikke 100 % sikker på at mini i magen er en jente)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå