Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 Er permisjonen min over og jeg på jobb. Guuuud, hvordan skal dette gå? hvordan taklet dere å komme tilbake i jobb? Jeg er redd jeg skal ha blitt lat av å være hjemme i permisjon + sykemeldt, og at jeg ikke skal klare å komme meg opp om morgenen, eller orke å gjøre noe på jobb... hehe, dum ting å tenke på...=P og så kommer jeg til å savne mini noe grusomt=(
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 Hva skal du jobbe med? Og hadde du bare 8mnd permisjon?
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 Skal jobbe som gartner. begynner atpåtil i ny jobb, skummelt... og masse prestasjonsangst for at jeg skal ha glemt ALT om planter. Hadde bare 8 mnd ja, 100% utbetaling. og pappaen får jo ikke permisjon.
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 2. mai 2008 #4 Skrevet 2. mai 2008 Dette går nok kjempefint, du glemmer ikke så lett. Skjønner at du gruer deg litt, jeg er ikke klar for å sende jenta i barnehage på mange år enda. Hehe. Nei det er dårlig det med pappapermisjonen. Tom skulle gjerne hatt men får ikke. latterlige greier
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 2. mai 2008 #5 Skrevet 2. mai 2008 Uff, ja heldigvis skal hun være hos svigermor de første årene... tenker hun begynner i barnehage når hun er ca 3=) godt å ha en hjemmeværende svigermor!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå