skal bli 2barnsmamma:) Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 lillie vennen min våkner kl. 05.35 hver dag...PRESIS!!! kan stille klokka etter han...he,he:) flere som ikke trenger vekkerklokke?
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 Lillemoren våkner ikke på samme tid lenger, men hun våkner alltid før vekkerklokken til mannen... Bortsett fra en dag. Da forsov han seg....
mamman til to gutter Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 Han er ikke like presis som din, men feks i dag hadde pappan glemt å sette på vekkeklokka etter fridagen i går og da vekket mini oss uten at han forsov seg veldig mye:-)
alvis Skrevet 2. mai 2008 #4 Skrevet 2. mai 2008 Vi har ikke trengt vekkerklokke på snart 3 år:) Lillebror er 7 mnd så jeg går ut ifra at det går i allefall 3 år til før vi trenger vekkerklokke her i huset.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2008 #5 Skrevet 2. mai 2008 Normalt så slipper jeg vekkerklokke, men når jeg skal noe tidligpå morgenen så har de en tendens tilå sove lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå