Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk overgangen i tilfelle lett? Tok de den nye mme eller måtte dere regne med tilvendingsperiode? Er det noen grunn til (bortsett fra den kampanjen jeg leste om her om dagen) til å bytte hvis babyen virker fornøyd? Lurer på om hun strever litt med å bæsje, i går trykka hun lenge (10 min tid) før det kom noe i bleia...kan det ha noe med NAN å gjøre eller er det malt som skal til?

sorry detaljer og sikkert teite spørsmål!

sånn er det med ferske mamma'n :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg byttet over til collett nå nettopp. Det var mest fordi collett skal være bedre en NAN. collett inneholder b.l.a omega 3. og den er billigere en NAN.

Jeg brukte 3-4 dager på å venne han til collett. Virket som han kjente at d var en annen smak i starten, for han spiste litt mindre.

Han gulper også mindre nå en da han fikk NAN.

Du kan jo prøve malt. Jeg har måtte brukt det til min lille prins.

Skrevet

hadde byttet nick. hmm. blir d rett nå da?

Skrevet

Jeg brukte NAN i begynnelsen, men snuppa var veldig misfornøyd. Så jeg prøvde med malt i, og ennå hadde hun store luftsmerter i magen. Så jeg bytta over til Collet, og hun tok det med en gang. Det var som å få en ny baby samme dagen som vi bytta merke. Hun blei så glad og fornøyd, og sluttet med en gang å gråte av mageknipen! Men har i litt malt i hver flaske for at hun skal få bæsja. Mme er litt mer tungtfordøyelig enn mm... Jeg tror ikke du trenger å bytte merke hvis babyen virker fornøyd, prøv heller med ei ts malt i flaska.

Skrevet

hvor får man kjøpt collett?

Skrevet

På daglegvarebutikkane - men kanskje ikkje alle (rema og prix har veit eg)

Vi bytta frå hipp, til nan og så til collett utan problem - snuppa trengte ingen tilevenning. Men dette varierer kanskje noko frå barn til barn.

Skrevet

jeg kjøper den på rema. koster 97kr

Skrevet

Er det like mye i pakkene til de andre merkene? Har funnet ut at en NAN pose holder ca 4 dager til snuppis...

Forøvrig, takk for svar :) HI

Skrevet

tror den tilsvarer 7 liter.. hvis ikke jeg husker feil....

Skrevet

Vi bytta fra NAN til HIPP!

Magen ble mye bedre men det tok ca 1 uke før han ble bedre! Han fikk ganske vondt i magen i en ukes tid etter byttet! Jeg ville bytte tilbake til NAN men sambo overtalte meg til å gi det litt tid! Så nå har lillegutt det mye bedre!=)

Skrevet

ok tror jeg skal få byttet merke,men nå ble jeg usikker på om jeg skal kjøre hipp eller hopp,mener collett;) Jaja får prøve meg fram;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...