ღDidrikmamsenღ Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 Hipp hipp hurra!! GRATULERER MED DAGEN GODKLUMPEN MIN!!! Storesøster 5,5 år sang bursdagssangen til han på sengen i dag =) Såååå stolt hun da, mens jeg er litt trist. Tiden går så alt for raskt, snart skal jeg begynne på jobb igjen også =( Jaja, vi får nyte de siste fridagene våre.
Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 Gratulerer med 1 års dagen til prinsen deres:) Kos dere masse idag!!
ღDidrikmamsenღ Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. mai 2008 Tusen takk =) Vi skal kose oss masse i dag også vi, feiret dagen med familien i går så. Meeen det er igjen masse kaker =)
MissAntrop Skrevet 2. mai 2008 #6 Skrevet 2. mai 2008 Gratulerer så mye med prinsens 1 års dag!!! Ha en superfantastisk dag!!
mamma-til-4 Skrevet 2. mai 2008 #7 Skrevet 2. mai 2008 Gratulerer med dagen i dag!!!! Har selv en som blir 2 i dag og tiden går aaaalt for fort je....
ღDidrikmamsenღ Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 2. mai 2008 Ja tiden flyr!! Gratulerer med 2-åringen da =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå