hamsterpia Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 Har hele tiden hatt som mål å amme til han er 1 år, men han har begynt å bite noe så innmari, så jeg vurderer sterkt å slutte nå. Han er snart 9 mndr. Han er spesielt "slem" mot venstre pupp, og jeg er så sår nå. Gruer meg til han skal ha mat neste gang. Har tidligere storkost meg med amming, og synes det har vært noe av det beste med hele dagen! Tenker også at det kanskje vil virke positivt inn på nattesøvnen, hvis jeg slutter å amme, for han er mye våken på natta og trenger stort sett pupp for å sovne igjen. Hadde vært sååå godt å få sove ei hel natt snart.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 Jeg hadde også egentlig tenkt å amme til lillingen var 1 år, men nå ser jeg at etter innføring av fast føde, så vil hun ikke ha pupp mer.. Synes det er trist jeg. Fullammet nesten til 6 mnd og koste meg veldig med det. Nå får jeg bare lurt i henne litt på morgenen. Om kvelden er det helt umulig. Ser ut som det går filleveien med oss:(
hamsterpia Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. mai 2008 Han her er veldig ivrig på puppen han da. Vil gjerne ha pupp opp til 7-8 ganger og dagen, og flere ganger om natta. Men nå som han har tenner både oppe og nede, gjør det så sinnsykt vondt når han biter -og det gjør han ofte.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2008 #4 Skrevet 2. mai 2008 Da er det godt mulig at jeg hadde sluttet ja!! Synes det er vondt når vesla biter uten tenner, jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå