Gå til innhold

Bryllup hvordan er de skikkene på kjoler igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

rødt da har du hatt et forhold til brudgommen sort er sorgens farge og ikke for lys kjole. men jeg vet det var flere farger som beød noe. noen som husker disse ev. har en link hvor det står.

var det ikke en farge som betydde at du var sjalu også. pokker dissse husker jeg ikke men skal i bryllup til en som er sykt opptatt av de.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

husker bare ikke sort, ikke hvitt, ikke rødt....

du får prøve å google det..

:)

Skrevet

tror hvitt er det værste du kan gå med......de fleste synes at sort(med farge sjal eller lignende) eller rødt er ok da!:)

Skrevet

som sakt bruden er opptatt av dette. derfor viljeg unngå di. selv om de fleste ikke reagerer så gjør åpenbart denne bruden det.

Skrevet

oi guri malla... Jeg har hørt at du ikke skal bruke hvitt, for da konkurrerer du med brudens renhet, også vet jeg at man ikke skal bruke hel-svart og rødt... men visste ikke at det "betød" noe.. trodde det var bare at man ikke skulle utmerke seg på en måte...

Men om bruden er forferdelig opptatt av dette, så har sikker hun oversikten?

Skrevet

ja det har hun men hun har allerede fortalt meg dette. men jeg husker det ikke lenger. og når jeg spør nå erter hun meg bare å flirer. og nei hun svarer ikke.

Skrevet

jeg har hatt på svart i alle brylupp.har alldrig hørt om d jeg.flere andre har hatt svart oxo på seg:) hadde kvit bolero over jeg da..

Skrevet

Sort er sorgens farge og bør ikke brukes i bryllup... om du vil spør brudeparet om det er greit.

Andre farger på kjolene har ingen betydning så langt jeg vet. Kanskje hun mente blomster?

Skrevet

Rødt symboliserer at du har hatt et forhold til brudgommen ;)

Hun jeg er forlover for ønsker derfor ikke helt sort eller knallrød kjole på forloverne sine. Hvitt ol er jo uaktuellt uansett :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...