Lilja121 Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 Hei, er det noen som kan anbefale en fastlege i Sagene bydel?
blomsterjenta Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 Hei, jeg går til Jan Myhre på Torshov helsesenter, veldig hyggelig fyr. Han er vel mellom 50 og 60 år et sted. Var hos ham i uke 10 og oppdaget høyt blodtrykk, og han nølte ikke med å sende meg videre til sykehuset. Føler meg tatt vare på og i trygge hender hos ham. Hvis du ønsker kvinnelig lege i vår bydel, tror jeg du må lete lenge etter en som har ledig plass...
barnimagen82 Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 Hei! Sendte legen deg til sykehus pga høyt blodtrykk? Hva skjedde da? Har også høyt blodtrykk ser du...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå