Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er det noen som kan anbefale en fastlege i Sagene bydel?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

jeg går til Jan Myhre på Torshov helsesenter, veldig hyggelig fyr. Han er vel mellom 50 og 60 år et sted. Var hos ham i uke 10 og oppdaget høyt blodtrykk, og han nølte ikke med å sende meg videre til sykehuset. Føler meg tatt vare på og i trygge hender hos ham. Hvis du ønsker kvinnelig lege i vår bydel, tror jeg du må lete lenge etter en som har ledig plass...

Skrevet

Hei!

 

Sendte legen deg til sykehus pga høyt blodtrykk? Hva skjedde da?

Har også høyt blodtrykk ser du...!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...