håper-håper... Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 testet neg. på morgenurin i dag...åhhh...kjedelig.. får prøve på februar-baby da...
jejeje Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 Jeg har vært gravid to ganger ( en sa). Jeg fikk ikke positiv test før etter to og tre dager i mine svangerskap så ikke gi opp håpet enda!
håper-håper... Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. mai 2008 takk!! men var gravid for to måneder siden (mistet i sa) og da slo det ut positivt på ikm... så mister håpet i grunn... er så rart, for den gangen hadde jeg ingen klare symptomer, og nå har jeg de fleste symptomer...men men -er vel psykisk..
pc28 Skrevet 2. mai 2008 #4 Skrevet 2. mai 2008 Hei! Jeg skjønner hvordan du har det - jeg hadde IKM på tirsdag, testet negativt da, og på en ny test i dag morges. Har ikke fått TR ennå - og klamrer meg til det berømte "håp i hengende snøre". Jeg syns også at jeg har noen symptomer, men jeg vet at de var sterkere da jeg var gravid forrige gang - men det var svangerskap utenfor livmoren, og da er det vel ikke engang normal hormonutvikling..... Så derfor tror jeg egentlig ikke at jeg er gravid denne mnd heller, men jeg ønsker det så veldig!! Drømmer om det om nettene og klarer ikke skru av forventningene - litt slitsomt, må jeg innrømme. Hold ut, spirene våre kommer nok. Vår tur snart :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå