Gå til innhold

Hvordan skal dette gå da??

Anbefalte innlegg

Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp*
Skrevet

På dagen igår var jeg i ekkel form og hadde vondt på huden, skalv og frøs litt, typiske tegn til influensa. Om jeg kom borti noe fikk jeg vondt etc. Men da jeg gikk inn på soverommet - mange timer tidligere enn vanligvis, kjente jeg at svimmelheten og hodepinen begynte å bre seg over meg.

Jeg ble plutselig ti ganger verre, varm og kald og skikkelig stusselig. Tok tempen som var på 38.9.følte meg skikkelig crap for å si det mildt.

Klarte omsider etter en grusom hendelse med en edderkopp som klatret på min kropp (jeg skrek da jeg så den og klarte å vekke lisjaliten etc) å sovne.

Våknet kvart på åtte idag av at jeg var dyvåt, varm og ti ganger mer syk + at det er så mye pollen her at jeg i tillegg holder på å ta livet mitt av allergiplager. Hehe.

Mannen min er helt alene på jobben idag så han får ikke kommet hjem og hjulpet meg. Nå sover jenten min men jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre når hun står opp for jeg er dritredusert. :-(

Kan jeg få litt sympati da..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, dessuten var tempen min 39.3 da jeg våknet og jeg har normaltemp på 36.3

;-)

Skrevet

Huff, det hørtyes ikke noe særlig ut! Ille å være syk, når man skal ta seg av små barn i tillegg. Du har ingen potensielle barnevakter? Mannen din kan ikke ta med seg barnet ditt på jobben?

Ellers er det eneste rådet jeg har å ta det med ro, hvile og ta paracet.

Skrevet

Trøkke inn på me Paracet, ikke så mye annet å gjøre! ;)

Skrevet

jo, det hadde vært noe å ta med seg babyen på jobben.. ehhe.. på et lager hvor ting kan dette ned :-p

jeg har ingen barnevakter, ingen som er våkne nå eller ikke på jobb

sukk, jeg får bare dø bittelitt innvendig og være en dårligere mor idag enn vanligvis ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...