Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til London for første gang neste helg. Noen som har tips til hvor man kan kjøre baby/barneklær og evt. mammaklær?

Ååååå som jeg gleder meg.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Jeg skal og til London for første gang om 2 uker.

Har forhørt meg litt om hvor jeg bør gå og sånn og har ihvertfall fått vite at mother care i oxford street er verdt et besøk. Ellers er det visst en hel masse babyting/tøy å få kjøpt i London. Ei jeg kjenner hadde handle nøytralt babytøy for 3000 kr når hun var der så ta med litt ekstra lommepenger :)

Skrevet

Ja, det passer fint at kursen er så lav, blir nok litt ekstra da :)

Skrevet

GAP har masse flotte barneklær :) Også pleier Zara utenfor Norge å ha masse fint som også er billigere enn her hjemme. Det er også mye større utvalg av mammaklær i de fleste butikkene der borte. Benetton har bl.a. egen mammaavdeling med lette og myke bukser og skjørt så jeg. Men dette var helt ute i Chiswick og i Kenshington, så hvordan det er i sentrum er jeg mer usikker på.

Uansett god tur!! Jeg elsker London, og neste gang vi reiser over er vi tre ;)

Skrevet

Jeg vet ikke akkurat hvordet er mye mammaklær/ barneklær for de gangene jeg har vært i London har ikke det vært aktuelt. Men jeg liker området rundt Covent garden (er en tube stopp som heter det) og regent street fra oxford street til picadilly er bra handleområde.

Skrevet

I Oxford street ligger en BabyGAP hvertfall, der har jeg kjøpt ca alt de hadde i rosa. Utrolig masse skjønne klær. God tur ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...