tullemoren ♀ + ♀ Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 Er nå 25+ 2, og har plutselig begynt å få en skikkelig gravidmage. Kom liksom helt plutslig den, for et par uker siden. Og hjelpe meg som den jobber på..føler meg så utrolig stinn hele tiden! Og det føles som om jeg har tatt 10 000 sit ups! Er begynt å bli et ork å snu seg i senga, eller reise seg opp.. Tenker med gru på hvordan det kommer til å bli når det begynner å nærme seg terminen!!! Er ikke bare- bare å gå gravid nei...hehe..:-) Flere?
lidenaug08 Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 Stemmer! Det kom bare så plutselig at jeg egentlig ikke fikk tenkt over det. Har et ganske trangt pauserom på jobb- Må liksom gå sidelengs for å komme forbi. Her om dagen gikk det plutselig opp for meg at det ikke hjelper stort å gå sidelengs lenger, jeg er jo like brei begge veier. Er 23 nå og merker at jeg blir avhengig av å tenke gjennom hvordan jeg beveger meg- må over på siden for å reise meg opp. klarer ikke å sitte fremover ved lave bord å spise lenger. Er ikke akkurat et kjempeproblem ennå men det blir nok verre etterhvert. Skal nok bli flere småting som blir mer tungvint enn vi hadde tenkt fremover!
gamla41 Skrevet 3. mai 2008 #3 Skrevet 3. mai 2008 Kan kjenne meg igjen i det med å være stinn i magen, ja! Ubehagelig og slitsomt. Og jeg er bare 22 uker.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå