lavidaloca Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 Har hostet hele natta, og holder på å bli smårar. Noen som vet om det fins reseptfri hostesaft som gravide kan ta??? Eller har noen supre kjerringråd?
Gjest Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 Hei:) Ja, vet, e helt forferdelig. Hadde samme problemet for nån uke sia, sov dårlig pga hoste i sikkert ei uka! Va hos fastlegen, dessverre e d ikke noe hostesaft/annet middel som anbefales for gravide. Hun kunne gi meg resept på cosylan, men det var kun hvis fordelen oppveide mulig risiko. Er et morfinpreparat. Siden det er en mulig fare for babyen, lot jeg være! Var også innom apoteket, og snakket med farmasøyt. Var ikke noe reseptfri hostesaft de anbefalte for gravide. Det jeg gjorde var å bruke nesespray, sia jeg også var tett i nesa. Således unngikk jeg å bli tørr i halsen. Dessuten bygde jeg opp putene. Og spiste masse fisherman. Når jeg fikk ei skikkelig hostekule, stod jeg opp å spiste litt, hjalp på irritasjonen i halsen! God bedring:)
lana<3 Skrevet 2. mai 2008 #4 Skrevet 2. mai 2008 Du kan ta Solvipect hostesaft det er ingen restriksjoner der. Ellers så kan du lage honningmelk, det er bevist at det like virksomt som vanlig hostesaft, ville holdt meg langt unna cosylan iallefall.
Daisy :) Skrevet 2. mai 2008 #5 Skrevet 2. mai 2008 JA sitter her å hoster å hoster er så sår i halsen. Har kastet innpå masse doc, men håper det snart kan snu.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå