Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 169 dager her...*sukk*..lenge å vente, men på en måte bra å ha litt god tid til å forberede alt også
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. mai 2008 Du er fort nok nede på 100 dager skal du se.
Santi og gjengen Skrevet 2. mai 2008 #4 Skrevet 2. mai 2008 Min tur idag også!!! Selv om det synes å være lenge igjen, så husker jeg jo at disse 100 dagene virket langt borte også, så det går jo fremover! Juhuu! (Ble spurt i barnehagen når terminen min var, svarte 10.august hvorpå hun som spurte stirret på magen igjen og utbrøt "Oi!" Skal bli en stor (mage) og varm sommer...(ler)
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. mai 2008 Ja,det blir en varm sommer og i alle fall hvis spådommen om at det skal bli den beste sommeren på 150 år slår til. For to år siden når jeg gikk gravid,var det den varmeste sommmeren på 100 år,så jeg forstår det at ønsker jeg en fin sommer,må jeg være gravid.
Gjest Skrevet 2. mai 2008 #6 Skrevet 2. mai 2008 Gratulerer med 100 dager igjen! Er ikke helt der enda jeg,men kommer etter om ikke så alt for lenge. God helg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå