junijente fikk julijente Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 Stesønnen min har bursdag i dag. Siden det er langhelg var vi litt usikre på hvordan det ble med samvær osv, selv om det er vår helg, og han egentlig skal være her på torsdager. Vi vet at biomor ofte har feiret gutten 1.mai, når det er fridag, så vi sa at om de skulle feire i går trengte ikke gutten komme hit før i dag. Men de hadde feiret på onsdag, og biomor og samboeren skulle reise bort i helga, så gutten kom i går morges. Og da hadde han jammen med seg kake :-) De hadde som sagt feiret bursdagen hans på onsdag, og da hadde det blitt igjen kake. Mora hans mente at den bare ble ødelagt om den ble igjen hjemme hos dem, så vi kunne like gjerne få den, 1/2 marsipankake og sjokoladekake. Vi hadde ikke tenkt til å feire før i dag, og hadde ikke laget kake selv enda, så det passet jo veldig fint, og så fikk vi feiret i går da alle hadde fri. Mange vil sikkert mene at det ikke er noe spesielt i at gutten har med seg kakerester når han kommer, men i vårt tilfelle har det virkelig ikke vært vanlig. Forholdet til mor er også ganske anspent for tida, så vi ble virkelig overraska (og vi hadde nok ikke sendt en kake andre veien selv). Skeptisk som jeg er kunne jeg jo fort ha tenkt at dette gjør hun for å vise at hun har laget god kake og feiret gutten, men det velger jeg å legge helt til siden og tenke at det var veldig hyggelig gjort. Og kaka var god den :-) Synes bare det er en del klaging over biomødre her (og jeg står selv for en del av den), så ville dele en hyggeligere opplevelse med dere :-)
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 Så godt å kunne si noe bra noen ganger : )... Skulle ønske det var slik for oss også. Men, det betyr vel at alle kan bli overrasket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå