Masaili <3 Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 Husker godt da jeg var russ for 4 år siden, med min store mage. Da var jeg 7 mnd på vei, så det ble ikke så mye russefeiring på meg Men jeg hadde en kjempemoro russetid likevell, selv om jeg ikke drakk, og heller ikke var med på de verste sprellene;)
Gjest Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 Hehe, trodde du mente mammaer til noen som ER russ i år jeg:p Jeg har nemlig en gutt i hus som er russ i år... (men jeg er ikke mora hans, bare verge)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå