anette&tutta mari :) Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 vi mangler bare bilsete og sånne amme/stelleting.. er 27+1 idag.. klarte ikke vente lenger:D og jeg begynner å bli sliten av å gå rundt lenge nå, så tok den store IKEA-shopperunden før jeg ble for stor. Var i Sverige helga som var og kjøpte vogn. så blir det vel bare en liten tur til på Babyshop og apoteket, så er vi i boks:D
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 Skulle gjerne ha kjøpt mer, men pga en vår fylt av mye store regninger så lar de store innkjøpene vente på seg til feriepenger/skattepenger kommer. Har handlet litt klær, babygym og sengetøy/teppe o.l. innimellom og er 23+5 i dag. Regner med å gå amok i juni. Ellers så må jeg vente litt med mye av klærne pga vi ikke vet kjønn. Det vi skal kjøpe av store ting er søskenvogn, stellebag, ammepute, brystpumpe (?), Moby Wrap, vognpose og lammeskinn. Pluss en vugge eller noe å legge den lille i når h*n skal sove i stuen.
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 2. mai 2008 #4 Skrevet 2. mai 2008 har lagt ut d vi har kjøpt her.. www.grysom.piczo.com i dag skal vi hente senga til lillegutt . senge himmel. komode. vippestol ...
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 2. mai 2008 #5 Skrevet 2. mai 2008 hei! tror ikke vi komme til å kjøpe det store utstyret før i slutten av 20-ukene. dette fordi vi ikke har sånn kjempemasse til overs etter regningene er betalt, lagringsplass er det dårlig med, og vi må pusse opp barnerom først.. men har kjøpt klær.
Fuglehjertet Skrevet 2. mai 2008 #6 Skrevet 2. mai 2008 Kjøpte vogn i januar da vi ventet i april, pga januarsalg. Så måtte vi kjøpe ny bil - det gjorde vi i mars, resten ordnet vi i løpet av våren.
*En rosa og en blå* Skrevet 3. mai 2008 #7 Skrevet 3. mai 2008 Hmmm... vi har bestilt vogn og bilstol, ellers har vi ikke kjøpt noenting! ;-) Æsj - har jo nesten 3 mnd'er på oss!
Miramir Skrevet 3. mai 2008 #8 Skrevet 3. mai 2008 grysom 35pp3sa/1ma venter gutt: Hvor har dere kjøpt stellebordet deres? Så veldig fint ut!
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 3. mai 2008 #9 Skrevet 3. mai 2008 Jeg har ikke kjøpt noe stort enda. Jeg skal på foreldre og barn messa den 23.mai og håper da å få tak i vogna jeg vil ha og kanskje de har flere gode tilbud Vet de skal ha lammeskinn på tilbud hvertfall. Jeg har vogge, seng, stellebord, vippestol og babygym, pumpe og flasker fra sist da jeg kjøpte en del nytt da. Må bare ha ny madrass til senga. Kanksje jeg skal kjøpe bilsete også, har ikke bil så jeg skal se det litt ann, men må vel ha. Småting som kluter og kremer, ammeinnlegg etc kommer jeg til å kjøpe litt etter litt. Har god tid.
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 3. mai 2008 #11 Skrevet 3. mai 2008 på eporama-hellerudsletta. Mellom Gjelleråsen og skedsmokorset.
NormaJean Skrevet 4. mai 2008 #13 Skrevet 4. mai 2008 har ikke kjøpt noe særlig ennå. kun bitte litt gutte tøy på ebay. vi skal pusse opp kjøkkenet og fikse verandaen først. så blir det vel innkjøp etterhvert. eneste jeg vil ordne snart er vogna, for skal muligen kjøpe den i spania, da bugaboo er så billigere der. reiser dit den 13 mai. Er i uke 24
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 4. mai 2008 #14 Skrevet 4. mai 2008 Ingenting...har det meste etter søsteren som kom i slutten av 2006, men kommer nok til og handle litt fordiom:-) Men det meste utstyret har vi heldigvis:-) Til grysom: lest historien din, og gratulerer med gutte spiren..så utrolig mange fine ting dere har kjøpt...ble i skikkelig shoppe modus selv her:-) hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå