Musemor med tre søte små Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 Idag drar vi til mamma. Hun skal stelle og legge ham mens vi er der, for å lære våre rutiner, og i morgen drar mannen min og meg først på en romantisk middag, og så på 30-års laget til en venn, mens mini er hos mamma på første overnatting uten oss.
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 Det går så fint så Kos dere masse og nyt det
Musemor med tre søte små Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. mai 2008 Hadde jeg ikke trodd det går bra ville jeg ikke latt han overnatte. Men det føles bare "rart" å skulle forlate han for en natt. Er litt hønemor til tider. På den andre siden masse tid med mannen uten barn.......
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 2. mai 2008 #4 Skrevet 2. mai 2008 Neida,skjønner jo det jeg også! Rart med den første gangen...
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 2. mai 2008 #5 Skrevet 2. mai 2008 Jeg syns det var ekkelt første gangen jeg og (sist uke, 11mnd) men det var verre i forkant enn mens det skjedde. Nå er jeg ikke noe bekymret lenger når vi er hjemme heller. Jeg vet at det går bra:-) Var delig å ha fri en kveld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå