Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 Jeg skal jobbe natt hele helgen Tuppa og gubben skal på hytta med 2 kammerater m/barn. Skal bli godt å sove uten at jeg føler jeg må opp og underholde dem God helg
S.J.E.F.E.N Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 jobber ikveld og lørdag fra 10-17. Er alene hjemme med minstemann sidden gubben og storesøster skal på hyttetur. Så mamma skal passe han ikveld og imorgen så satser på middag hos mor imorgen ellers bare kose meg med lillegutt, kansje ta en tur i badet på søndag.
katlinka Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 Håper på å få være mye ute med snuppa - og så vil mor shoppe litt for seg selv, mens..hmm... gubbe og barn kan vaske vinduer utvendig? Hehe, har ikke lagt noen konkrete planer, men syns det der hørtes bra ut... stille og rolig )
Bærta å babyn Skrevet 2. mai 2008 #4 Skrevet 2. mai 2008 jobbe seinvakt på lørdag og på søndag er det bursdag til minis oldemor
Poteto Skrevet 2. mai 2008 #5 Skrevet 2. mai 2008 i kveld skal eg ha xango party hos meg. i morgen har eg ingen planer. å såndag heller ingen planer.. så blir bare slappings med Thalie å sambo
Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 2. mai 2008 #6 Skrevet 2. mai 2008 I kveld skal jeg på nattevakt, har tatt på meg en ekstra vakt. I morgen blir det kosedag med gutta mine og på søndag er det konfirmasjon.....Vips var den helgen borte...hehe Ha en flott helg jenter
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 2. mai 2008 #7 Skrevet 2. mai 2008 da er vi 2! nattevakter hele halgen her og ( deilig for deg å være alene, når du skal sove da )
Jenny-penny Skrevet 2. mai 2008 #8 Skrevet 2. mai 2008 I dag har jeg BURSDAG! Mannen jobber så jeg og snupa skal snart på lekeland, så skal mamma passe henne mens vi skal ha romantisk middag ute:) I morgen skal vi kose oss på hytta og søndag aner jeg ikke- fantastisk med laaaaaaaang helg!
☆Monkey Business☆ Skrevet 2. mai 2008 #9 Skrevet 2. mai 2008 Skal på jobb kl 16 i dag Jobb kl 10 i morgen Konfirmasjon på søndag Fullt skjema denne helgen
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 2. mai 2008 #10 Skrevet 2. mai 2008 I kveld skal vi bare slappe av her hjemme. I morgen blir det nok en tur til svigers, og til mamma på søndag. Må nyyyyte min siste helg i permisjon, neste helg er jobbehelg =(
ayla05 Skrevet 2. mai 2008 #11 Skrevet 2. mai 2008 gratulerer med dagen jenny-penny:) jeg skal skrive oppgave hele helga. bacheloroppgava skal leveres på mandag så snuppa skal forhåpentligvis være hos bestemor hele helga(krysser fingrene for at det ordner seg) og så skal jeg i konfimasjon på søndagen da, så innimellom slaga må jeg styrke bunadskjorte også... gleder meg til sommerferie!! He he
Mamsen og lillegutt Skrevet 2. mai 2008 #12 Skrevet 2. mai 2008 Jeg skal i utdrikkingslag i morgen. Så håper på fint vær så vi kan sitte ute store deler av dagen og finne på sprell.... Søndag blir avslapping:)
Gjest Skrevet 2. mai 2008 #13 Skrevet 2. mai 2008 Visning i morgen, drar til Italia på søndag! Den første helgen med faktiske begivenheter på ca et halvt år...
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 2. mai 2008 #14 Skrevet 2. mai 2008 Jeg skal prøve å bli bra igjen.
jentebanden Skrevet 2. mai 2008 #15 Skrevet 2. mai 2008 Feire ettårsdag til kakene tyter ut gjennom ørene! Og kanskje velge ut flis til kjøkken, bad, gang og vaskerom i nyhuset vårt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå