Gå til innhold

Hva skal dere i helgen da jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal jobbe natt hele helgen :( Tuppa og gubben skal på hytta med 2 kammerater m/barn. Skal bli godt å sove uten at jeg føler jeg må opp og underholde dem :)

God helg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jobber ikveld og lørdag fra 10-17. Er alene hjemme med minstemann sidden gubben og storesøster skal på hyttetur. Så mamma skal passe han ikveld og imorgen så satser på middag hos mor imorgen ellers bare kose meg med lillegutt, kansje ta en tur i badet på søndag.

Skrevet

Håper på å få være mye ute med snuppa - og så vil mor shoppe litt for seg selv, mens..hmm... gubbe og barn kan vaske vinduer utvendig?

Hehe, har ikke lagt noen konkrete planer, men syns det der hørtes bra ut... stille og rolig :o)

Skrevet

jobbe seinvakt på lørdag og på søndag er det bursdag til minis oldemor

Skrevet

i kveld skal eg ha xango party hos meg. i morgen har eg ingen planer. å såndag heller ingen planer.. så blir bare slappings med Thalie å sambo :)

Skrevet

I kveld skal jeg på nattevakt, har tatt på meg en ekstra vakt. I morgen blir det kosedag med gutta mine og på søndag er det konfirmasjon.....Vips var den helgen borte...hehe

Ha en flott helg jenter :)

Skrevet

da er vi 2! nattevakter hele halgen her og :((

deilig for deg å være alene, når du skal sove da :))

Skrevet

I dag har jeg BURSDAG! Mannen jobber så jeg og snupa skal snart på lekeland, så skal mamma passe henne mens vi skal ha romantisk middag ute:)

I morgen skal vi kose oss på hytta og søndag aner jeg ikke- fantastisk med laaaaaaaang helg!

Skrevet

Skal på jobb kl 16 i dag

Jobb kl 10 i morgen

Konfirmasjon på søndag

Fullt skjema denne helgen :)

Gjest Rebel & frøken ledning
Skrevet

I kveld skal vi bare slappe av her hjemme.

I morgen blir det nok en tur til svigers, og til mamma på søndag.

Må nyyyyte min siste helg i permisjon, neste helg er jobbehelg =(

Skrevet

gratulerer med dagen jenny-penny:)

jeg skal skrive oppgave hele helga.:( bacheloroppgava skal leveres på mandag så snuppa skal forhåpentligvis være hos bestemor hele helga(krysser fingrene for at det ordner seg) og så skal jeg i konfimasjon på søndagen da, så innimellom slaga må jeg styrke bunadskjorte også... gleder meg til sommerferie!! He he

Skrevet

Jeg skal i utdrikkingslag i morgen. Så håper på fint vær så vi kan sitte ute store deler av dagen og finne på sprell....

Søndag blir avslapping:)

Skrevet

Visning i morgen, drar til Italia på søndag! Den første helgen med faktiske begivenheter på ca et halvt år...

Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp*
Skrevet

Jeg skal prøve å bli bra igjen.

Skrevet

Feire ettårsdag til kakene tyter ut gjennom ørene! :) Og kanskje velge ut flis til kjøkken, bad, gang og vaskerom i nyhuset vårt! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...