Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har vi hatt vår aller første dag alene, uten lilleM. Han har vi kjørt til mommo og besten for å kose seg med dem i et par dager.

Og vi fikk øve oss på å være kjærester igjen.. He he..

Det hele startet med at vi sovnet fra alt. 2 timer senere bråvåknet vi av at vi ikke skjønte hvor lilleM var.

På kvelden var i ute å spiste og vi koste oss med å planlegge sommerferien og andre aktiviteter før vi igjen sloknet, og våknet ikke før vekkerklokken vekte oss i morges! Og det er første gangen siden JUL at vi har blitt vekt av den og ikke LilleM...

I dag er det jobb, og så har vi fått låne StoreM for en tur på Tusenfryd! Det skal bli artig å kjøre karuseller og herje på tusenfryd, uten å måtte ta hensyn til LilleM. Hun elsker det og jeg er jo like barnslig, så det kan bli artig!

Henter ikke LilleM før lørdag, så hva vi gjør i kveld er ikke planlagt enda. Kanksje vi skal sove litt til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så delig å ha litt tid til å være kjærester. Det er bare å nyte det og kose dere så masse dere kan. I tillegg er det sikkert topp for store M og få litt tid alene med dere i morgen. Nyt hverandre og ha en topp helg.

Skrevet

Åh det hørtes digg ut, det bør vi få til også. Kan ikke huske sist jeg våknet av klokka, skjønner ikke hvorfor jeg fortsatt stiller den...

Tusenfryd blir sikkert moro, det er nok godt for storesøster å få all oppmerksomhet en dag også :-) Karuseller er jo skikkelig moro!

Vi fikk en gladnyhet i dag, en uke i juli får vi låne firmahytte på sørlandet, "idyllisk skjærgårdsområde med egen barnevennlig sandstrand" står det, så nå gleder vi oss masse til sommeren!

Skrevet

He he.. Mange som får slike små stunder til å pleie hverandre, ender opp med å sove mye av det bort, tror jeg;-) Men det trengs jo det også! Også får man kanskje kost seg litt mellom duppene. Håper dere hadde en fin dag på Tusenfryd, og at dere har fått tid til å være kjærester igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...