Bærta å babyn Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 Sikre barnet ditt! pass på å bruk seler i vogn og stol. Skal barnet ut på kjøretur, skal det sitte i godkjent bilstol som er montert etter alle lover og forskrifter og vel så det. Bruk UV-drakt, om sola så mye titter fram bak ei sky en kald vinterdag. Om noen klager og kanskje har en dårlig dag, ikke fortell at du også har det slik, om ikke verre. Det er jo ikke det trådstarter vil...? Bruker du flasker må de vasker og kokes etter alle kunstens regeler slik at det ikke blir igjen noen bakterier, babyen kan jo bli litt forkjølt kanskje stakkar.. Og bruker du flaske istedet for å amme må du forsvare valget ditt og regne med å bli uglesett. Men ammer du barnet ditt lenge blir du også uglesett... Er jaggu ikke enkelt å være dibber =D
Gjest Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 Hi hi..- Ikke rart at det er krig her i verden.. Det finnes jammen flere politi når man får barn.. ammepolitiet, setepolitiet, flaskepolitiet, oppdragelsespolitiet... Ja ja, jeg tror at om man ikke skal henge seg for mye opp i hva andre mener om de valgene man tar for sine egne barn! - Jeg er en god mor! Og er sikker på at jeg har tatt de rette valgene for mitt barn, ut i fra den situasjonen vi er i! Og skulle du være uenig med mine valg, så er det greit. Men jeg gjør ikke noe med det likevel..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå