Anonym bruker Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 ....at det har blitt mindre aktivitet her, flere nick har blitt "borte" og mange har enten sluttet å være her inne eller slettet sin profil pga. dårlig steming og drittslenging.... (hele min "barsel-gruppe -terminklubb" er borte og mange fler)
2 tette - med flette Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 Ja det er mye mindre aktivitet.. Innimellom så tenker jeg selv at, nei her gidder jeg ikke lese eller skrive fordi man bare får dritt tilbake.. Men det er jo ikke tilfelle at alle slenger dritt og sånn da, er jo bare noen få som gjør det. Flesteparten her er vel hyggelige
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 ja jeg er enig i at mange er veldig hyggelige, har selv fått gode råd og kommet i kontakt med flere fantastiske mammaer hvor et vennskap har blitt etablert. Selv om det er fåtallet av de andre, så klarer de faktisk å gjøre slik at noen blir dritt lei nettstedet og ikke gidder å være inne her. Jeg har mistet lysten til å være her, pga. mindre aktivitet og for all drittslengingen. Jeg blir frustrert på andres vegne når jeg leser hva slags svar de får, og jeg har selv gledet meg til å dele mine erfaringer og gi råd...men når man ser på hva slags svar man får...ja, så er det meningsløst. .........man har jo valget om å være her eller ikke, bare hadde forhåpninger til at det skulle være hyggeligere steming her inne.......... HI
2 tette - med flette Skrevet 2. mai 2008 #4 Skrevet 2. mai 2008 Ja jeg er veldig enig.. Det er nesten så jeg har blitt såra av svar jeg har fått her.. hehe Kommer hjem helt nybakt mamma fra sykehuset og vet omtrent ikke forskjell på opp og ned på ungen, og spør om noe her, så blir man ledd av fordi man ikke var født en supermamma.. Selv har jeg utdannelse innenfor pedagogikk, så jeg har mye kunnskap om barn generelt, men når man står der med en 4 dager gammel baby så er det stor hjelp i andres erfaringer ja.. Men vi får bite tenna sammen litt til, og håpe på bedre dager.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå