Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok en billigstrimmel nå og den har svaak men likevel helt tydelig strek!!

Nå har jeg sjekket kalenderen og det er 9 dager til ikm ! Enten er denne testen helt på jordet (og da vil jeg aldri tro på dem mer) eller så er syklusen min helt på jordet. Jeg hadde MA midt i mars så syklusen kan vel være rar. Har også tatt en haug med negative tester underveis for å være sikker på å ikke bli lurt av gamle hormoner.

Selvsagt symptomer (som uansett kommer:) : svimmel, murringer/menssmerter 1 uke og halsbran (samt at ølen ikke smakte rart på onsdag).

Her skal det kjøpes CB i dag !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh HERREGUD så spennende!!! Hjelpes! Det kan jo være du traff på en EL litt tidligere! FØR du fikk mens! Du har jo testet negativt etter MA, sant??

Ååååå, håper sånn du er gravid og kan slå følge med meg inne på 1.trim!

Skal du sjekke hos legen?

Skrevet

oj, så spennende altså!!!

Er du sikker på når du hadde EL eller? Har lest her inne flere ganger at folk som har hatt sa/ma har fårr tidlig EL neste pp;o) Håper det stemmer!

Krysser fingre for deg jeg!

Skrevet

Nå har jeg testet med CB og jammen kom det frem en syltynn strek. Har ikke fått slike tynne streker før uten at jeg har vært gravid..... ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ er så spent ! Kjøpte to CB så nå skal jeg prøve å vente med neste test til i morgen tidlig.

Skrevet

Husker at jeg hadde annerledes TR forrige gang (første TR etter MA); mye mer blod og ingen smerter. Kanskje det ikke var en helt vanlig mens. Hmmm.

Skrevet

Wohooo!!! Dette er jo strålende nyheter!!! Da har vi sikker termin samtidig, eller du er gjerne lenger på vei enn meg til og med!

Håper virkelig dette er rett!!

Skrevet

Kjøpte dobbel CB i dag og dumme meg måtte selvsagt bruke nr 2 nå i kveld.. Den var veldig svak. Tør ikke ta noen gleder på forskudd for er så redd for å bli skuffet nå. Må ut i morgen og kjøpe et sett til. Er helt skjelven.

Hadde vært så utrolig morsomt å få termin samtidig med deg ¤mamma¤ !

Skrevet

Jøss, så merkelig og ikke minst moro!!:) Min erfaring er at en strek er en strek, så jeg tipper du er gravid!:) Gratulerer!!:)

Skrevet

Æsj, er såå skuffet i dag. Tok ny CB på morgenurin og da var streken knapt synlig. Måtte se ekstra hardt på den og egentlig var den svakere enn CB jeg tok på ettermiddagsurin i går. Da tviler jeg på at det er noe på gang likevel. Da går det vel mot 3pp:(((

Skrevet

Æsj hvor dumt da!

Ta en CB digital:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...