Gå til innhold

Heisann!!!


40år og vil ha barn!

Anbefalte innlegg

Hei.

Da melder jeg meg forsiktig inn her.

Har termin ca 11 januar tror jeg.

Hvordan går det med dere andre som skal ha samtidig???

Symptomer?

Hvor bor dere?

Jeg bor i Hordaland.

Jeg har ømme bryster og vond korsrygg(rart?)

Skal på første kontroll 16mai.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har termin rundt den 10 jan iflg terminkalkulatoren her inne. Hadde en tøff MA i feb. Testet pos på cb test for et par dager siden. Måtte ta en test til i dag for å være helt sikker...;) Pos den også, hi hi! Skal til legen på mandag for å være HELT sikker. Blir helt tussete, jeg. Av symptomer har jeg ikke merket så mye ennå, kun litt ømme bryster og at jeg er trøtt som ei strømpe (konstant!). Har to fra før på hhv 14 og 8 år, men ingen med min nåværende mann. Vi bor i Akershus. Håper vi kan følge hverandre fram til det store målet i januar;-)

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da svarer jeg inne på tråden din jeg.tusen takk for gratulasjonen:) og gratulerer masse til deg også:)

jeg har temin 10.januar her inne.og 7 et annet sted.men en sted mellom der iallefall:)jeg bor på ringerike.

og symptomer: hissig,ømme bryster og litt kvalm av og til.mest på kvelden.

 

 

grtulerer masse til dere andre også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde sa 7.mars,5uker på vei,,,,,,så litt engstelig nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann:)

 

gratulerer så mye og velkommen hit:)

 

jeg hadde sa i slutten av mars og ble gravid på første forsøk etterpå.. :)

er nå 5+1 ifølge mine beregninger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! ;)

 

23 år fra oslo. ikke vært gjennom dette før KJEMPE spennende! aner ikke hva jeg har i vente!

 

Har ømme bryster, mensmurringer, og vondt nederst i ryggen.. litt kvalm om kvelden. Trøtt :)

 

Men det er helt greit! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forresten.. i følge kalkulatoren her så har jeg termin 6 januar. Har første legetime 5 Juni siden de ikke finn sjekket noe før da likevel.. (?) syns det var lenge til jeg.. men men... de har nok rett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Melder meg inn jeg også. Endelig gravid etter mange forsøk:) Er 4+5 uker gravid. Termin i januar, vet ikke helt når enda. Jeg er veldig kvalm, svimmel og vondt i hodet, spesielt om kvelden. I tillegg har jeg murringer i magen og vondt i ryggen. Synes egentlig det er litt tidlig. Noen gode tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...