Bærta å babyn Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 -satt på ei maskin klær + sortert resten av klærne -rydda ut av oppvaskmaskina og satt på ei ny - spist frokost og gitt mini frokost -lagt ned mini for dagens dupp nr 1 og nå driver jeg å legger sammen klær GOD MORGEN DAMER!!!
Gjest dagdrømmer Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 God morgen! Mini her og skal ut og ta dupp nå ja:) Lurte på å legge meg igjen men nå ble jeg litt inspirert. Får våkne til med en kaffe og sette i gang!! Flott med litt motivasjon, takk;)
Dronningen! Skrevet 2. mai 2008 #5 Skrevet 2. mai 2008 Hvorfor så effektive? (Nå fikk jeg dårlig samvittighet)
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 2. mai 2008 #6 Skrevet 2. mai 2008 Fått tatt meg en dusj,stelt tuppa og sendt henne av gårde i barnehagen med pappa,drukket kaffe og tatt meg en røyk. Måte på hva man skal rekke før kl 8.. hehe
Little Dreamer Skrevet 2. mai 2008 #7 Skrevet 2. mai 2008 må si mennesker er forskjellige...jeg har akkurat våkna lille my ligger og sover ved siden av...de gjøremålene hi har gjort har jeg tenkt å få unna....iløpet av hele dagen:) God morgen selv:)
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 2. mai 2008 #8 Skrevet 2. mai 2008 jada... mhm jepp... sov t 9 min da!! har knapt rydda litt på kjøkkenet,å gikk for å hent avisa som ikke kommer idag *fjern* trudde det var torsdag hell på å smøre sæ frokost no lisjen da
Gjest Skrevet 2. mai 2008 #10 Skrevet 2. mai 2008 jøss, bærta. skal si du er effektiv du men får du babyen å sove kl 7.13? må ha vært tidlig oppe jah! huske da mini var liten, han sov jo hele tida.. men da sov jeg også, istedet for å gjøre ting.. så du er flink! :)
Gjest Skrevet 2. mai 2008 #11 Skrevet 2. mai 2008 oi såpass ja.. Ikke værst.=) Her er vi ikke oppe før halv ni - 9, noen ganger 8. Så det må jeg si. Jeg og gullet har liggi å koset oss i sengen en stund og sett på disnep channel før vi sto opp i dag. han våknet ni og nå har vi akkurat spist frokost. Så her er det ikke blitt gjort så mye fornuftig ennå akkurat, men har masse å gjøre egentlig. Uff får vel ikke drøye for lenge før jeg gjør noe i huset her..
Bærta å babyn Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #12 Skrevet 2. mai 2008 vi sto opp kl 5 vi... han sov fra 7 til 9 så fikk gjort en del da. men det er alt for tidlig å starte dagen såååå tili!! men effektiv ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå