Gå til innhold

I dag har jeg allerede :

Anbefalte innlegg

Skrevet

-satt på ei maskin klær + sortert resten av klærne

-rydda ut av oppvaskmaskina og satt på ei ny

- spist frokost og gitt mini frokost

-lagt ned mini for dagens dupp nr 1

og nå driver jeg å legger sammen klær

GOD MORGEN DAMER!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest dagdrømmer
Skrevet

God morgen! Mini her og skal ut og ta dupp nå ja:) Lurte på å legge meg igjen men nå ble jeg litt inspirert. Får våkne til med en kaffe og sette i gang!! Flott med litt motivasjon, takk;)

Skrevet

forbarskede A-menneske! *tuppetil*

Skrevet

AU!

Skrevet

Hvorfor så effektive?

(Nå fikk jeg dårlig samvittighet)

Skrevet

Fått tatt meg en dusj,stelt tuppa og sendt henne av gårde i barnehagen med pappa,drukket kaffe og tatt meg en røyk. Måte på hva man skal rekke før kl 8.. hehe

Skrevet

må si mennesker er forskjellige...jeg har akkurat våkna lille my ligger og sover ved siden av...de gjøremålene hi har gjort har jeg tenkt å få unna....iløpet av hele dagen:)

God morgen selv:)

Skrevet

jada...

mhm jepp...

:P

sov t 9 min da!!

har knapt rydda litt på kjøkkenet,å gikk for å hent avisa som ikke kommer idag *fjern* trudde det var torsdag :P

hell på å smøre sæ frokost no lisjen da :)

Skrevet

så e no treg å du ja :P

Skrevet

jøss, bærta. skal si du er effektiv du :)

men får du babyen å sove kl 7.13? må ha vært tidlig oppe jah!

huske da mini var liten, han sov jo hele tida.. men da sov jeg også, istedet for å gjøre ting..

så du er flink! :):):)

Skrevet

oi såpass ja.. Ikke værst.=)

Her er vi ikke oppe før halv ni - 9, noen ganger 8. Så det må jeg si. Jeg og gullet har liggi å koset oss i sengen en stund og sett på disnep channel før vi sto opp i dag. han våknet ni og nå har vi akkurat spist frokost. Så her er det ikke blitt gjort så mye fornuftig ennå akkurat, men har masse å gjøre egentlig. Uff får vel ikke drøye for lenge før jeg gjør noe i huset her..

Skrevet

vi sto opp kl 5 vi... han sov fra 7 til 9 så fikk gjort en del da. men det er alt for tidlig å starte dagen såååå tili!! men effektiv ja :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...