*paws* Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 Ok, jeg og exen min hadde vært sammen i 2 og et halvt år, men det funket ikke. For 2dager siden bestemte vi oss for å gåhvert til vårt og iodag sitter jeg igjen med en forferdelig følelse. JEg har vært uten p-pillen i over 1 år og INGENTING har skjedd, men NÅ har jeg symptomer både i øst og vest!! Og dette er VELDIG forferdelig. Pga jeg har NULL planer om å bli sammen med ham igjen... JEg kan ikke være gravid. Tempen min som alltid er på 36.6 er idag på 36.8. Vet ikke om dette har stor betydning.. Jeg har IKM på søndag og ber til alle jeg kan be til om at tanta kommer på søndag.. MEn har en vond følelse på at den ikke kommer.. Hvis den ikke kommer, hva pokker skal jeg gjøre??? *fortvilet*
stinky-monkey Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 Du må ikke ta sorgene på forskudd :-) Det at tempen er gått opp, betyr ikke det at du har eggløsning nå da? Går tempen opp når man er gravid også? Det har ikke jeg hørt... Vil ønske deg lykke til, og håper for din del at tante rød kommer på søndag :-) Klem
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 tempen synker før el, og er man gravid stiger den ... men jeg krysser fingrene for at tanta di kommer om det er det du vil... trist å være i en slik situasjon da... men hvorfor temper du da? prøvde dere liksom?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå