Gå til innhold

Til alle dere som fikk store babyer.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva var hodet omkresten? Jeg fikk en "stor" gutt paa 4330g og 55cm lang og hodet var 39cm.....Jordmora sa at det var sjeldent at hodet er storre enn 39cm.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hodeomkretsen var 39 cm her også, han var 4890 gram og 54 cm. Men fikk bare en liten utvendig revne selv om han var så stor, måtte sy et pyntesting bare sa jordmora..

Skrevet

Sorry, mente hodeomkretsen og ikke hodet omkretsen....jeg har vaert i USA siden januar og norsken min sliter he he :-)

Skrevet

Jenta mi veide 4858g, men hodeomkretsen var på normale 36cm. Skuldrenen som var størst på jenta mi, ikkenoe problem å føde hodet, men skuldrene kilte seg fast i mitt bekken... Hun ble født i uke 37 da, vet ikke om det har noe å si.

Skrevet

Flere?

Skrevet

gutten min veide 5130 gram, hodeomkretsen var 40 cm.

Skrevet

Jenta mi var 4470 gram og 52 cm lang, hode-omkretsen var 37 cm.

Skrevet

gutten min var 4320 g og 51 cm... å hodeomkretsen var bare 36 .. det var vanlig sa jordmor=)

Skrevet

Min veide "bare" 4kg 51 lang, hodeomkrets 37,5

Skrevet

Jenta mi var 4032g og var 36,5cm rundt hodet.

Skrevet

Gutten min var 4490gram, og var 38cm rundt hodet.

Skrevet

Jeg fikk en gutt 8april som var 39 i hodet, veide 4 830 og var 56 cm lang. Sjeldent stor gutt tror jeg.

Og det var litt av en fødsel.... *sukk*

Skrevet

4200 g og 51 cm, 36 cm rundt hodet. Største babyen på fødeavdelingen :)

Skrevet

4510 gr og 51 cm, hodeomkretsen var på 37,5. (gutt)

Skrevet

Ser jeg slapp heldig unna (selv om det ikke virket sånn ...). Hun var 4,2 kg , 53 cm og 35,5 cm.

Skrevet

begge mine gutter hadde hodeomkrets på 38 cm:)

Skrevet

Fikk lang baby vi, var 54 cm og 4135 g. Hode var bare 35cm.

Skrevet

Førstemann var 4344 g, 51 cm lang og 36 cm rundt hodet

Andremann var 4212 g, 55 cm lang og 38 cm rundt hodet

Skrevet

Mille Sophia var 3990 gr & 36 rundt hodet.Jeg hadde setefødsel...så det tyngste kom ut sist,nemlig hodet ;)...jojo,gikk bra det & da :o)

Skrevet

hun var 4640, 53 lang og 39 rundt hodet. men hun er mitt andre barn (førstemann hadde 34 i hodeomkrets), så fødselen var over på et blunk Nesten ikke vondt i det hele tatt... HAHAHAHAHAHHAAAA!!!

Skrevet

Han var 4200 gram, 54 cm lang og hodeomkretsen var på 38cm. Gruet meg sinnsykt til å få ut hodet, da det ligger til familien å ha store hoder.. Men for det første så var ikke hodet så stort jeg hadde grunn til å frykte og for det andre så endte fødselen i et hastekeisersnitt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...