Northernlights Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 Katten vår er totalt crAZy i kveld. Mjauer og setter rumpa i været (halen står ret opp, og rumpa enda mere opp, som en slags innbydelse(sorry detaljer), til ovnsrørhunden vår!! Og hun er også jente, da..men det vet kanskje ikke katta. Blir de sånn vårgale??Og villige?? Aldri sett makan,jeg! Skal til veterinær og steriliseres snart,men må ha sprøyte først, og det skjer den 3.mai. Hjelp..vil ikke ha kattunger.. (
Gjest dagdrømmer Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 He he, katta vår ble sånn også en gang hun greide å snike seg unna pillene sine. Hun sjekka ikke opp hunder da...=)
Bærta å babyn Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 Vår katt gjorde også slik + at hun lå nermest langflat på bakken og "spøla". Dummeste jeg noen gang har sett.
Fire småtroll Skrevet 2. mai 2008 #4 Skrevet 2. mai 2008 Det er helt vanlig at kattene blir litt våryre ja, masse instinkter ute går ;-) Ligger vel nedfelt i de fleste dyr det, at de skal ut å parre...
Northernlights Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. mai 2008 hehe,ja hun lå og spøla på gulvet! Stakkars lille ovnsrøret når hun skulle snuse i rumpa hennes, så nærmest pressa katten rumpa rett i snytskaftet på hunden! Merkelige greier...mjauing og styt. Hun er født juli 2007, så nå må vi skynde oss å steriliesere.-Får vi flere dyr, tørner mora i huset!!
*Kleopatra Skrevet 2. mai 2008 #6 Skrevet 2. mai 2008 Å jada, helt normalt:) Alle hokattene vi har hatt har vært slik. Byr seg frem til store hunden og er helt galen, hunden skjønner ikke helt hva som foregår (han ser nok på seg selv om pappa til kattene). Ene hokatten bærer rundt på garnnøster når hun har løpetid, bærer de med seg overalt og lager rede til de søte små, eh..garnnøstene. Tror hun savner å ha små gitt:)
Northernlights Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. mai 2008 Vi har bare hatt en hannkatt før, så jeg ante ikke de "var sånn". Mjauer hele natta utenfor, så man blir gal. Men hun er visst ikke alene. Håper virkelig at hun ikke allerede er gravid. Holder henne innendørs så mye som mulig, men hun er en mester til å snike seg ut.
Gøril (210406) Skrevet 3. mai 2008 #8 Skrevet 3. mai 2008 hehe, hun roer seg med en gang hun har blitt sterilisert. Hold henne inne den tiden hun har før sterilisering
Northernlights Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 5. juni 2008 Nå er det 1 mnd siden denne "hendelsen", var det da hun ble gravid montro? Hun er rund og god,og gravid...og jeg vil helst ikke slippe henne ut, men holde henne inne til hun får kattungene. Men; hvis hun ble gravid rundt 2.mai,så er det jo en hel mnd til evt fødsel?? Vanskelig å si, men kanskje noen vet? Er de sånn som jeg beskrev, etter at de er gravide også? Må da være noen katteeksperter her? Og yes, hun skal steriliseres etterpå.
Odine! Skrevet 5. juni 2008 #10 Skrevet 5. juni 2008 Jeg tipper det var da hun ble gravid, og katter går gravide ca 2 mnd, hvis jeg husker riktig. Hvis hun er en utekatt, synes jeg hun skal få komme ut. Lag et koselig og trygt fødested til henne, så velger hun forhåpentlig å føde der...
Northernlights Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #11 Skrevet 5. juni 2008 Hun har vært inne et par dager, da vi trodde det var på tide med fødsel, men da er ikke terminen før 1.uka på juli i såfall. Hun ble selv født utendørs,og det var et styr uten like å fange kattungene for de som eide kattemora. Vil liksom unngå akkurat det. Dessuten,hvis det er flere slanger rundt her,så kan de fort bli spist... Hun har fått fødekasse allerede ;o) Datteren min på 16 som har laget til på rommet sitt, og håper da inderlig hun føder inne, så hun får et trygt sted å være med sine små. Håper det ikke er mange av dem ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå