Northernlights Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 Vet om ei som trenger husmorferie, og som trenger Amerikabillett.
Northernlights Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 2. mai 2008 Ja, du må nå bare late som du sover.
Cat.68 Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 Kan ikke skjønne hvem du snakker om kjære Nordlys ;o))
Northernlights Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. mai 2008 Nei,det er en stor hemmelighet. Tester bare givergleden ;o)
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2008 #5 Skrevet 2. mai 2008 hAR JO NOEN OVERKÅTE KOMPISER SOM GLADELIG KUNNE BETALT LITT FOR ET NYP, TIL TRENGENDE AMERIKATURSIETER:-) FAEN CAPSLOCK PÅ:-)
Cat.68 Skrevet 2. mai 2008 #6 Skrevet 2. mai 2008 Aaaaaasj YPPERT!! *spy* jeg vil gjerne på husmorferie til USA men såå desperat er jeg IKKE
Little P & D Skrevet 2. mai 2008 #7 Skrevet 2. mai 2008 Northern, hvem er det som trenger amerikatur??
Northernlights Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 2. mai 2008 Trenger en dame her som kan fortelle oss hva og hvem som bor i huset, i tillegg til de som betaler husleie. Har ei som gjerne kommer over hit,men som trenger bilettpenger. ;o) Men vil at dere også skal komme,ja, gullet og mamman og pappan! =o)) Men denne tråden var jammen en waste of space...Ikke noe hjelp å få.
Northernlights Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 2. mai 2008 Nei, fysj. Det kalles ikke engang desperat. Billige er vi ikke.
Little P & D Skrevet 2. mai 2008 #10 Skrevet 2. mai 2008 Oki. Du får spørre på skravle da vettu:) Skal legge oss vi nå, klokka er 23.15 her nå så.. God natta:)
Northernlights Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #11 Skrevet 2. mai 2008 Men det er ikke en skravler som trenger komme seg hit...derfor jeg masa her. ;o) Trodde drypperten var en god venn av henne,jeg. Men såååå feil kan man altså ta =o) Godnatt kjære søte =o) Susse nesetippen hennes fra meg,da. Og send gjerne flere bilder....hun har sikkert vokst masse nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå