henrikke 91 og torbjørn 07 Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 sitter her ska reisa til england i mårå så har sommerfugler i magen og såen ligger å snakker:) noen andre våkne her?
mpb♥ Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 Ja, men veldig snart natta for min del.. Ha en fin tur til England da =)
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #4 Skrevet 1. mai 2008 Ja, sitter oppe.. Synes det er litt deilig, er hjemme med snuppa i morgen uansett. Så heldig du er som skal til England! Ha en herlig tur:-)
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #5 Skrevet 1. mai 2008 Jepp, prøver å finne på ting jeg burde ha på hjemmesiden min.. Men er like kreativ som en skoeske i kveld føler jeg:(
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #8 Skrevet 1. mai 2008 Det er bra det er sint på kvelden Tilla, og at politiet har lagt seg. Ellers har du fått hørt det opp og ned. Tenk å legge ut adressa til hjemmesiden sin så hvem som helst kan gå inn å se på ungen din! *risterpåhodet* hihihi
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #9 Skrevet 1. mai 2008 Oooo, skummelt;) skal du ha mobilnr og? *flire* Nettvett er relativt og jeg er fullstendig blottet for det:p
henrikke 91 og torbjørn 07 Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 1. mai 2008 stili side men kossn får du til å lage hjemmesia uten piczo?
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #11 Skrevet 1. mai 2008 Har nr ditt, så jeg kommer til å bølleringe i hele natt som straff for at du legger ut hjemmesiden din sånn! hihihi
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #12 Skrevet 1. mai 2008 Piczo er drapsforsøk på alt av seriøsitet i forbindelse med hjemmesider.. *grøsse* Jeg har brukt Freewebs (.com) til å lage denne... Bruker også Dreamweaver innimellom eller ren HTML i freewbs da den åpner for det også... (men jeg er lite dreven på HTML asså, det er no drit:p hehe) Jeg eier et par andre sider også som viser hvor forskjellige de kan være www.freewebs.com/fremad www.freewebs.com/askeladden
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #13 Skrevet 1. mai 2008 Hehe... Jeg tror neppe gubben svarer om du ringer nummeret på opplysningen, han erpå jobb i natt;) *flire*
(0_o) Skrevet 1. mai 2008 #14 Skrevet 1. mai 2008 Haha, helt enig tillab:o) Jeg får grøsninger hver gang jeg ser piczoræl. Jeg er forresten også våken ) Så heldig HI er som skal ut og reise....noen som har det. Skal på tvangsgrilling i helga vi, hurra for familieselskaper..... :S Var forresten inne og så på hjemmesida di i stad tillab, den var jo kjempefin ) Gjennomført og stilrent )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå