Gå til innhold

Hva savner dere i den nye hverdagen da jenter ? :)


mammaen til Helle+2 i magen

Anbefalte innlegg

Jeg ELSKER å være mamma!! :) min største drøm er oppfylt, men jeg merker at jeg innimellom kan savne enkelte ting som jeg kunne før og ikke nå....

f.eks: å ha lyst på sex!

- eller bare spise middag i fred og ro... mitt lille gull skal merkelig nok alltid ha mat når jeg spise!

- Jeg savner veldig å kose med min kjære samboer... snufs... vi har helt glemt å være kjærester, for tiden er jeg bare mamma.... De første ukene etter fødselen var vi helt i himmelen, akkurat som nyforelsket, men nå er vi heldig visst vi husker å kysse hverandre mer enn to ganger for uken!

 

Men mest av alt savner jeg faktisk å være gravid:) Vi ble gravid ved hjelp av ivf og jeg har allerede begynt å tenke på søskenforsøk... ;) bare 8 uker etter fødselen.. hihi. Det blir nok ikke noe nytt forsøk det første året altså, men jeg gleder meg - og håper på- å få gå gravid en gang til! :)

 

hva savner dere da? :)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Savner faktisk noen ganger magen min... spenninga med å være gravid og vente på den lille er helt magisk synes jeg, og for min del får jeg den aldri igjen. Nå har vi fire barn tilsammen, så nå er det kroken på den døra...

Ellers savner jeg å gå lange turer uten at jeg tenker på at nå må jeg skynde meg hjem til den lille for hun skal snart ha mat...

 

og ikke minst å få sove så lenge jeg vil...

 

Men min tid kommer nok igjen ;-)

Ville uansett ikke byttet bort denne tiden for alt i verden. Den er helt herlig! OG den går så altfor fort......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...