Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Det måtte bare skje.. Vi hadde lagt oss inn i sengen for å kose, og begynte med å prate litt om løst og fast. Så kommer han med en kommentar om at jeg ikke måtte blande meg i andre folks liv... Måtte jo selvfølgelig spørre hva han mente. Og da mente han at diskusjonen som jeg hadde med sambo til en venninne i forrige uke var pinlig og unødvendig. Snakket med en venninne som ønsker å bytte yrke. Spurte hva hun kunne tenke seg og hun svarte. Da fulgte jeg opp med hvofor hun ikke kunne prøve seg på det yrket svarte hun at samboeren hadde sagt at det hadde hun ikke sjanse til å få jobb innen. Da svarte jeg bare at det er jo mulig å prøve.. Senere på kvelden så kom dette opp, og samboeren mente, slik jeg forstod det, at jeg ikke måtte sette "griller" i hodet hennes, fordi hun aldri kom til å komme seg inn i det yrket uansett. Og diskusjonen begynte. Jeg mener at det er alltid en mulighet, men man må ikke gi opp før en har prøvd. Og han sa at dette visste han fordi han jobber i et relatert yrke. Vi ble vel enige i å være uenige... Men så sier mannen min at det er ikke min bissnes om hva de driver med. Og jeg ble sur fordi det er da en venninne, og jeg kan vel fortelle henne hva jeg mener at hun kan prøve. Synes at samboeren er negativ og trakker på drømmene hennes. Og at de kan ikke vite at det er totalt umulig uten å ha undersøkt. Han mener at jeg bare burde svart å ja... på det hun sa uten å komme med forslag til hva hun evt. kunne prøve. Litt frustrert her jeg sitter. Måtte bare få det ut.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 Uff, så kjedelig da:( Kan ikke du gå å ha make up sex da? Så heller ta diskusjonen videre en annen dag for å komme til grunne i det hvis du det vil? Make up sex er tross alt den beste sex`en:D:D Lykke til;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå