Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg så sint! Jeg er drittlei av par, der mor ikke har jobbet noenting og far har masse penger, som klager over at de ikke har penger. Stakkars dem! Staaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakkar! Også er det jo SÅ synd i dem at de bare får litt av babyutstyret de trenger. Som feks vogn.

Nå skal ikke jeg klage over hvordan jeg hadde det, men jeg hadde engangsstønaden som jeg måtte bruke til husleie i 3 mnd, innbo og babyutstyr. Og jeg fikk ikke en dritt, fra noen! Jeg levde på knekkebrød med syltetøy hver dag, til hvert måltid i tre måneder!

Derfor har jeg null (nada, niks) medlidenhet for folk som forventer altfor mye.

Og til deg som alltid sender meg tekstmelding, SLUTT MED DET! Jeg er så lei av de samme spørsmålene dine, og at du maser hele tiden. Jeg vil gjerne være venninna di, men når jeg våkner om mårran og har 4 tekstmeldinger fra deg, som går ut på forskjellige ting som vi IKKE har snakka om, og som ikke har sammenheng med ting vi har snakka om. Så klikker jeg! GRRRRR

Sånn, bra at man har kranglesiden her altså.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha, har du fått deg en dib-stalker? Kjenner til dem :-)

Skrevet

Nei, dette er faktisk en venninne i virkeligheten, og jeg er veldig glad i henne. Men herregud så lei jeg er noen ganger!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...