Gå til innhold

hvor ofte koker dere tuttene???

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg synes jeg må koke dem 2 ganger i uken hvis ikke begynner de og lukte så fælt??gjør barna deres tutter og det?jeg trodde at jeg ikke trengte og koke dem så ofte men det må jeg!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

som i flasker eller smukk??

Skrevet

Mener du smokk eller flaskesmokk? Flaskesmokkene kokes etter hver bruk, men smokkene har hun kanskje 2 dager..

Skrevet

Flaske tuttene vakser jeg etter hver bruk. Samler opp på kjøkkenbenken til det er en fin bunke=P Smokkene vasker jeg også. Går vel 2-3smokker hver dag, får ny hver gang hun legger seg=)

Skrevet

De til flaskene, etter hvert bruk.

Rett i munnen, skyller om de detter på gulvet, har i mikro sterilisator 1 gang i uken eller noe sant

Skrevet

Antar at du mener suttesmukker; vi koker disse hver kveld sammen med flasker og flaskesmukker. Bytter smukk minst en gang hver dag, oftest flere ganger. Koker forresten rangler, biteringer og andre leker som tåler kok også. I tillegg putter jeg andre leker i fryseren eller vaskemaskinen. Dette høres kanskje overdrevent ut, men lillemann gulper så mye så synes at ting blir fort skittent.

Skrevet

Jeg lar han bare ha smukken ett døgn, så får han en ny ren smokk. Dette fordi jeg IKKE VIL HA trøske. FIkk det på førstemann og det var skikkelig kjedelig. Vet ikke om det hjelper noe at han får ren smokk hver dag, men jeg synes det er verdt det. Koker noe nesten hver dag likevel, så da kan smokkene gå i samme kjelen.

Skrevet

Oy... Ser at eg e litt sløv på dette m koking av smokk!

Har stort sett bare skylt de, kokt de om de "ser skittne" ut. Kanskje eg bør lage en ny rutine her?...

Skrevet

Tuttene??? Høres ut som et dialektord for pupper eller noe...

Skrevet

Hmmm, kokte bare smokkene til snuppa når de var nye, når hu var helt liten jeg... Ellers så skylte jeg de om de hadde detti i gulvet. Bytta smokk 1 til 2 ganger i mnd kanskje...

Skrevet

Smokker skal bare kokes en gang, og det er når de er nye. Etter det skal de bare skylles. Er dere helt hysteriske eller? Det står jo til og med på pakkene.

Skrevet

Har aldri kokt dei og hun har en i et par mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...