Reveenka Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Han er rett som det er på kurs i Frankrike, og kom hjem i går kveld full av lovord over den fransktastiske dressingen han hadde fått på salaten da de var ute og spiste. Så da trenger jeg dressingtips, da - basert på god olje og spennende krydderurter og slikt. Er sikker på at med så mye husmorkunnskap samlet på ett sted, tar det kunkorttid før jeg får lassevis med oppskrifter! c",)
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 Er det noe jeg ikke kan,så er det å lage slikt ;o) Men er fryktelig flink til å spise det... Du får sikkert massevis av oppskrifter når di våkner til.
iznogood Skrevet 1. mai 2008 #3 Skrevet 1. mai 2008 Skulle virkelig ønske jeg kunne bidra her - men jeg er nok mye bedre på å nyte maten enn å tilberede den :-/ Men jeg skal følge spendt med på denne tråden og ta til meg alle oppskriftene du får :-)
Plutseliten :) Skrevet 1. mai 2008 #4 Skrevet 1. mai 2008 Med min husmorkunnskap....kan jeg kun bidra med...de små grønne 3-pack posene...dryss i pulveret,2 spiseskjeer olje...og voila : Så har du fransk dressing. Du kan faktisk imponere på gresk vis også....det finnes i en blande med rømme variant.
dritgrei hei hei! Skrevet 1. mai 2008 #6 Skrevet 1. mai 2008 Jo altså... Først tar du frem du glass. Så heller du olivenolje oppi. Så heller du 2/3 med balsamico oppi. Litt salt litt pepper litt sukker litt sennepspulver oppi, og en god skvis av sitron. Ja også hvitløk. Mmmm så god dressing. :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 2. mai 2008 #7 Skrevet 2. mai 2008 ...blir det salat med fransk dressing i kveld eller?
Gummelillan Skrevet 2. mai 2008 #8 Skrevet 2. mai 2008 He, he, Plutseliten. Ser vi har gått på den samme kokkeskolen ;-) I morgen setter jeg kursen til nabolandet. Der har de enda flere spennende varianter av fine trikselureposer til sommeren grillfeste mm.
Gjest Skrevet 2. mai 2008 #9 Skrevet 2. mai 2008 Nå tenker jeg du har spist deg god og mett på dressing. Innrømmer at jeg har slike små greie poser i skuffa jeg da... er så lett å "mikse" di i full fsrt ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå