Tamline Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Idag har den ligget på 40,1. Er det best å gi paracet stikkpille, eller kan han bare ligge med så høy feber over natta? Ga max stikkpiller i går, men idag har han fått kun 1, for jeg er litt usikker på om jeg vil gi han så mange... Han har kastet opp 2 ganger idag, og 2 ganger i går. Dette rette etter/under spising. Også er han snørrete og veldig slapp. Skal ringe legen i morgen hvis han ikke er bedre. Bleien var nesten ikke våt i kveld, og da var det en del timer siden jeg hadde bytta. Han drikker mye vann da, men blir vel uttørka alikevel. Stakkars plutten min:(
solemio Skrevet 1. mai 2008 #3 Skrevet 1. mai 2008 Stakar, det er kjedelig når de er sånn.... Hvis du ikke får i ham drikke må du ta kontakt med lege, de blir jo ganske kjapt uttørka. (vil ikke skremme deg på noe vis, altså)
Tamline Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. mai 2008 Ja, han har drukket mye vann, men skal ringe legen i morgen.
Sjokoladekaka Skrevet 1. mai 2008 #5 Skrevet 1. mai 2008 Berre gje stikkpille slik det er anvist på pakken, det blir ikkje for mykje over så få dagar:). Ved såpass høg feber, skal det mykje drikke til for å halde seg skikkelig hydrert.
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 1. mai 2008 #6 Skrevet 1. mai 2008 Mat er ikke viktig da de har feber, drikke derimot er et MUST! Gi han en blanding av eplemost og farris, mange viktige ting i den blandingen. Ring legen i morgen, det er sikkert ikke noe farlig.....men godt for et mamma hjerte å få undersøkt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå