Gå til innhold

Gutten min har hatt feber siden tirsdag kveld...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag har den ligget på 40,1. Er det best å gi paracet stikkpille, eller kan han bare ligge med så høy feber over natta?

Ga max stikkpiller i går, men idag har han fått kun 1, for jeg er litt usikker på om jeg vil gi han så mange...

Han har kastet opp 2 ganger idag, og 2 ganger i går. Dette rette etter/under spising.

Også er han snørrete og veldig slapp. Skal ringe legen i morgen hvis han ikke er bedre. Bleien var nesten ikke våt i kveld, og da var det en del timer siden jeg hadde bytta. Han drikker mye vann da, men blir vel uttørka alikevel. Stakkars plutten min:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

han er 11 mnd

Skrevet

Stakar, det er kjedelig når de er sånn.... Hvis du ikke får i ham drikke må du ta kontakt med lege, de blir jo ganske kjapt uttørka. (vil ikke skremme deg på noe vis, altså)

Skrevet

Ja, han har drukket mye vann, men skal ringe legen i morgen.

Skrevet

Berre gje stikkpille slik det er anvist på pakken, det blir ikkje for mykje over så få dagar:). Ved såpass høg feber, skal det mykje drikke til for å halde seg skikkelig hydrert.

Skrevet

Mat er ikke viktig da de har feber, drikke derimot er et MUST! Gi han en blanding av eplemost og farris, mange viktige ting i den blandingen. Ring legen i morgen, det er sikkert ikke noe farlig.....men godt for et mamma hjerte å få undersøkt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...