Monajenten Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Herregud for en genial side, den reprodepot.com!!! Så vanvittig mye fint der! Men fant ikke helt ut av hvor mye man kunne bestille og sånn...hmm.. Men ihvertfall, jeg har meldt meg helt ut av sånn bæreopplegg, men du skrev du kunne faktisk bære fireåringen i en sånn mei-tai? Kanskje jeg skulle hatt en sånn til Lucasen min når vi skal reise til syden da, blir sikkert slitsomt for ham på flyplass og alt sånt. Er det lurt kanskje? Åssen stoff bruker jeg om jeg skal sy en sånn? Hvordan syr jeg en sånn??? :-s
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 mona-min! du, det gikk helt fint å bære lille i en sånn altså. 4 år og 18 kg! hehe. Det blir jo helt sikkert slitsomt men det er for korte perioder. Og ja til lukas tror jeg det blir perfekt. www.tettinntil.no og gå på forumet. så har jeg brukt ullas superenkle mei tai oppskrift m/bare bilder (der er det bare bildene og hennes instruksjoner, ikke andre som gnåler innimellom..hehe) jeg gjorde ikke så mye research før jeg startet og brukte kun sånn bomullskanvas til selene, men fløyel eller cordfløyel er nok det beste. mykt og sterkt. så brukte jeg bare et sånt pent indisk stoff til panelets front, og en del kanvas som bakside og en del kanvas inni som forsterker. står masse tips på forumet om stoff. jeg laget alle stroppen 220 cm. 200 holder sikkert til deg men greit å ha lange stropper til forsjellige knytemetoder. og ja, den siden er helt genial. masse fint stoff. du kan vel bestille så mye du ønsker. om du bestiller over 1 yard så får du alt stoffet sammenhengende og ikke i individuelle 1 yard deler.
Monajenten Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. mai 2008 Ahhh ok, ja det var det yardgreiene det ikke skjønte. For det stod liksom "hvor mange" eller noe sånt, og da jeg lurte jeg liksom på hvor store disse delene var da....hmmm:-) Skal gå inn å se på den oppskriften, står det mål og sånt der? :-) Ser spennende ut! Har liksom ikke brydd meg med dette, men det ser jo helt genialt ut!!! :-D
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 1. mai 2008 #4 Skrevet 1. mai 2008 en yard er jo litt over 90 cm så da blir det bare fortløpende liksom. ja, det står mål men tror det står 2 meter som stropper jeg. Bedre å ta den lange og heller klippe av litt om du synes det blir for langt...
Monajenten Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. mai 2008 Er det denne? http://tettinntil.no/forumet/showthread.php?t=24048
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 1. mai 2008 #6 Skrevet 1. mai 2008 nej.... hehe. ullas superenkle mei tai tror jeg den heter.. av en eller annen grunn får jeg ikke kopiert linken inn hit.. kom på msn om du ikke finner den
Monajenten Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. mai 2008 Hehehe jeg så med en gang at det ikke var den, så bare etter ulla:-p MSN!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå