Gjest Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Brukte simo på forrige, men nå ser jeg at det er en del vogner som er lettere og litt finere Liker egentlig begge to, noen som har brukt noen av vognene og kan si litt for og mot vognene. Hvordan er de på vinteren? Lett å kjøre? Ligger gullungene godt? Og er det noen som har en av vognene tilsalgs om ca 2 mnd
Gjest Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 Ingen som har noe erfaring med noen av disse vognene i det hele tatt? :s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå